5 روش دیده شدن پیج معماری در اینستاگرام

5 روش دیده شدن پیج معماری در اینستاگرام
چکیده این مطلب : انتشار : 7756

گاهی تعداد سوالات کاربرها درباره ایجاد کسب کار معماری در اینستاگرام زیاد می‌شود و شاید دلیل اول هم کلیک بر روی مقالات کسب و کار در وب سایت باشد و سوالاتی به این شکل که چطور باید در اینستاگرام پروژه بگیریم. اگر معماری را در فضای اینستاگرام پخش کنم بهتر است یا در وب سایت ها. چطور در فضای معماری و اینستاگرام بیش تر دیده شویم. چطور فالوررهای معمار پیدا کنم که پروژه های معماری من را مشاهده کنند. معمارها بیش تر چه مطالبی را دوست دارند تا در پیج قرار دهیم. راه های افزایش فالوورهای مرتبط معماری چگونه است.

5 روش دیده شدن پیج معماری در اینستاگرام

گاهی تعداد سوالات کاربرها درباره ایجاد کسب کار معماری در اینستاگرام زیاد می‌شود و شاید دلیل اول هم کلیک بر روی مقالات کسب و کار در وب سایت باشد و سوالاتی به این شکل که چطور باید در اینستاگرام پروژه بگیریم. 

  •  اگر معماری را در فضای اینستاگرام پخش کنم بهتر است یا در وب سایت ها.
  • چطور در فضای معماری و اینستاگرام بیش تر دیده شویم.
  •  چطور فالوررهای معمار پیدا کنم که پروژه های معماری من را مشاهده کنند. 
  • معمارها بیش تر چه مطالبی را دوست دارند تا در پیج قرار دهیم.
  • راه های افزایش فالوورهای مرتبط معماری چگونه است.
  • پیج معماری داخلی و معماری ایرانی را چطور بسیازیم و مدیریت کنیم 
  • پیج های معروف معماری را چطور پیدا کنیم 
  • تولید محتوا برای پیج اینستاگرام در معماری چگونه است

و تمام سوالاتی که شاید بتوانیم 5 روش آن را در این مقاله بررسی کنیم تا بتوانیم پیج های معماری خودتان را بهتر نمایش دهید و بیش تر دیده شوید.

روش اول

یک پیج مرتبط با معماری در اینستاگرام ایجاد کن

داشتن یک پیج مرتبط معماری در اینستاگرام. یکی از بهترین کارهایی که باید انجام دهید در مرحله اول ساختن یک پیج جدید است. شاید با خودتان بگویید که با یک پیج جدید و شروع کار زمان زیادی می‌برد تا فالوررهای خودتان را افزایش دهید. 

نمی‌توانم از پیج  قبلی و شخصی خودم برای تبلیغ استفاده کنم؟

پاسخ: می‌توانید اما به یک شرط.

این که از گذاشتن مطالب غیر مرتبط با معماری خودداری کنید چطور؟

بارها زمانی که مشاوره می‌دهیم و پیج کاری دوستان راآنالیز  می‌کنیم متوجه می‌شویم که پیج شخصی و پیج کاری با هم یکی است. چطور ؟

اینکه یک روز کار معماری قرار می‌دهد ، فردا یک پست از دورهمی با دوستان خودش و یا مهمانی از خانه دختر عمه ها ، و تمام تصاویر مهمانی  را در پیج قرار داده است که این کار به شدت تأثیر منفی خواهد داشت.  در مورد نکته بعدی ، در استوری های خودشان پست های عاشقانه قرار می‌دهند، به عنوان مثال از دوست پسر یا دوست دختر خودشان جدا شده اند و زمین و زمان را فحش می‌دهند و همه را استوری می‌کنند. 

دوستان عزیز تمام این کارها شاید در جذب فالوور به شما کمک کند اما در طولانی مدت و برای یک کار هدفمند ، در پیج شما می‌تواند تأثیر منفی داشته باشد و به همین دلیل پیشنهاد میکنیم یک پیج کاری برای خودتان درست کنید  و یا این که پیج شخصی خودتان را کامل به صورت کاری مدیریت کنید.

استفاده از تصویر پروفایل مناسب فضای معماری در اینستاگرام:

دوستان عزیز شاید کمتر کسی با آزادی مخالف باشد و اما  لطفاً از عکس‌ های نامرتبط استفاده نکنید ،بهتر است  خانم ها عکس هایی حداقل با یک شال را انتخاب کنید. این کار حس بهتری به مخاطب و مشتری انتقال می‌دهد تا شخصی با نمایش دست های تتو و موهای باز و رنگ کرده و بدون شال.

هیچ کسی با این موارد مخالف نیست اما در مورد بحث کاری و گرفتن مشتری و قرارداد. لطفاً پیج کاری معماری خودتان را با افکار و عقاید شخصی درگیر نکنید تا بازخورد بهتری داشته باشد. به عنوان مثال میتوانید در پشت میز کار یک عکس بگیرید . یا یک تصویر هنری. به هیچ عنوان از یک پروفایل با دو تصویر استفاده نکنید . فرقی نمیکند که دوست شما باشد ، پدر یا مادر و برادر . فقط یک تصویر تکی از خودتان و با بک گراند مناسب . و یا انتخاب لوگو برای خودتان میتواند مناسب باشد  

مورد سوم

جذب فالوور مرتبط معماری در اینستاگرام

یکی از بهترین روش های جذب فالوور پیدا کردن فالورهای دوستان معمار شما خواهد بود یا در پیج های معماری و در زیر پست ها کامنت قرار دهید و برای شروع کار باید افراد زیادی را فالو کنید البته بعضی از دوستان روش فالو و آنفالو را پیشنهاد می‌کنند که امروزه آن را توصیه نمی‌کنیم اما فعالیت شما در فضای معماری و در پیج های معماری می‌تواند در افزایش فالوورهای شما نقش مهمی داشته باشد. به عنوان مثال جذب فالوور از پیج مد و لباس یا عکاسی های خیابانی نمیتواند تاثیر مثبت و فالور های هدفمند برای شما داشته باشد .پس به دنبال پیج های معماری و معماری داخلی  و طراحی نما و یا پیج های معتبر معماری خارجی باشید . دربخش طراحی و رندر نمونه کاره ای یادی وجود دارد تا بتوانید تولید محتوا کنید

 

مورد چهارم

پیج معماری خودتان را نادیده نگیرید و فعال باشید . 

 

روزانه 3 استوری در مورد معماری و یک پست درباره پروژه های خودتان و یا موضوع مرتبط با فضای معماری را انتخاب کنید.

برای ایجاد پست از یک کاور مخصوص به خودتان استفاده کنید و توضیح کوتاه درباره پست را داخل کاور قرار دهید تا بیننده متوجه پست شما شود.

می‌تواتد در هفته از یک ویدیو در پیج استفاده کنید. و یا یک IGTV مرتبط به معماری و یا ویدیوهای خودتان از بازدید پروژه و توضیحات ویدیویی را در آن قرار دهید . و اگر هم توانایی صحبت در ویدیوها را ندارید از یک موسیقی در زمینه فیلم استفاده کنید و تمام فضای پروژه خودتان را نمایش دهید. و همچنین محصولات جدید مورد استفاده در فضای معماری.و همیشهبه دنبال ایده های جدید باشید تا بتوانید روزانه تولید محتوا کنید .

مورد پنجم

دوستان معمار را در پست ها  تگ کنیم.

بهتر است در شروع کار دوستان خودتان را تگ کنید و یا منشن کنید. با این کار هم یک پیام برای آن ها فرستاده خواهد شد که حتماً پیج شما را مشاهده می‌کنند. و از کسب‌ و کار شما با خبر می‌شوند و در مورد بعدی با گرفتن یک حس خوب شما را نیز تگ می‌کنند که این باعث دیده شدن پست ها و پروژه های شما خواهد شد و همچنین جذب مخاطب های معمار و آشنایی با همکارهای معمار که می‌تواند در جذب پروژه های بعدی برای شما بسیار کارآمد باشد. به عنوان مثال تمام دوستانی که پیج کاری من را دارند و من را در پست ها و استوری ها تگ یا منشن میکنند من هم سریع آنها را در پیج خودم معرفی میکنم و این کار باعث تبادل فالور ها و جذب آنها خواهد شد . 

راه های زیادی برای معرفی خودتان در اینستاگرام وجود دارد از جمله مسابقات معماری، شرکت در مسابقات پیج های معماری، تگ کردن، کامنت کردن و گذاشتن مسابقه و سوال های همراه با دریافت پاسخ در پیج خودتان که می‌توانید بعد از مدتی افراد را به پیج خودتان هدایت کنید و پیشنهاد آخر این که، پیج کاری خودتان را از حالت خصوصی خارج کنید و تمام عکس های شخصی گذشته را پاک کنید. پست های جذاب قرار دهید و به تمام کامنت ها پاسخ دهید 

 

دوستانی هستند که با بالارفتن فالوور هاو کامنت ها . دیگر پاسخ تمام کامنتها را نمیدهند واین اشتباه است باتوجه به نکاتیکه اشاره شد ، به راحتی میتوانید فالوور های هدفمند خودتان را پیدا کنید .و از اینستاگرام کسب درآمد کنید یکی از بهترین فضاهای معماری و درآمدزایی اینستاگرام خواهد بود. پس تا می‌توانید در این حوزه سرمایه گذاری کنید. اما صبر را فراموش نکنید . در این کار عجله نکنید.

 

همین حالا یک پست مرتبط با معماری انتخاب کنید با معرفی پیج ما و منشن کردن به ما اطلاع رسانی کنید و ما هم پیج شمار را استوری می‌کنیم و این باعث افزایش فالوورهای شماو ما  خواهد شد.

 

مجتبی امیرخانی . معمار و مدرس نرم افزار های معماری

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Buy-revit-Architecture-Package

خرید پکیج رویت استراکچر

ورود به دنیای حرفه ای مهندسی معماری ، در پکیج جامع رویت revitکه آموزش صفر تاصد این پکیج مخصوص برای ورود به بازار کار معماری میباشد .با پکیج رویت شارپ آموزش صفر تاصد رویت بهترین پکیج رویت پکیج جامع آموزش رویت اگر در یک جمله بخواهیم پکیج revit architecture را برای شما توضیح دهیم .اینگونه بیان میکنیم بدون یادگیری رویت ،معماری شما ناقص خواهد ماند .

Dragon-full-packing

فول پکیج تری دی خانی

مجموعه پکیج های کامل تری دی خانی به همراه هدیه و شرکت در قرعه کشی.

Buy-Lumion-Education-Package

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

پکیج درآمد دلاری در معماری

پکیج درآمد دلاری در معماری

چطور باید در معماری حقوق و درآمد مناسب داشته باشیم و بتوانیم با کارفرما یا مشتری وارد پروژه و درآمد زایی عالی شویم، در این پکیج عملکرد و تکنیک های حرفه ای معماران آموزش داده شده است

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی