5 روش حرفه‏ای بازاریابی با مارکتینگ و معماری

5 روش حرفه‏ای بازاریابی با مارکتینگ و معماری
چکیده این مطلب : انتشار : 19450

مارکتینک یا بازاریابی در رشته معماری یکی از ترفندهایی است که می‏تواند یک معمار یا افرادی که در حوزه معماری هستند را به سمت و سویی سوق دهد تا این رشته بتواند آینده و توانایی آن‏ها بیمه کند. چگونه بازاریابی معماری را انجام دهی اکثر معمارها خودشان می‏دانند که اگر در حرفه معماری خودشان بازاریابی معماری را به‌درستی انجام دهند به‌راحتی می‌توانند به درآمدزایی عالی برسند.

5 روش حرفهای بازاریابی با مارکتینگ و معماری

مارکتینک یا بازاریابی در رشته معماری یکی از ترفندهایی است که میتواند یک معمار یا افرادی که در حوزه معماری هستند را به سمت و سویی سوق دهد تا این 

رشته بتواند آینده و توانایی آنها بیمه کند.

چگونه بازاریابی معماری را انجام دهیم

How to do architectural marketing

اکثر معمارها خودشان میدانند که اگر در حرفه معماری خودشان بازاریابی معماری را به‌درستی انجام دهند به‌راحتی می‌توانند به درآمدزایی عالی برسند. اما سؤال 

اینجاست که چطور باید بازاریابی یا مارکتینگ معماری را انجام دهیم. در این مقاله قصد داریم 5 روش تبلیغاتی در بیزینس معماری و روش‌های بازاریابی در 

معماری را بررسی کنیم اما طبق مقالات قبلی و اطلاعاتی را که از معماری کسب کرده‌اید یک‌بار بررسی کنید. و همیشه این سؤال را از خودتان بپرسید ، آیا برای

 رشته معماری و درآمدزایی به توانایی لازم رسیده‌ام ؟

اگر امروز بعد از تبلیغات و بازاریابی در حوزه معماری مشتریان مناسب را پیدا کردید. توانایی انجام یک پروژه حرفه‌ای معماری رادارید تا بتوانید به درآمدزایی

 عالی برسید و یا با کارفرما یک قرارداد محکم و مناسب ببندید.

روش اول

دیجیتال مارکتینگ در معماری

حرفه‌ای که امروزه بخش مهمی از کسب‌وکار معماری محسوب می‌شود و افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ معماری کار می‌کنند حتماً نباید معماری را 

بدانند، همین‌که بتوانید به روش امروز و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت تبلیغات مناسب و درآمدزایی و مشترییابی را انجام دهند درواقع می‌توانند 

یک عضو مهم از گروه معماری شما باشند تا درآمدزایی را شروع کنید. اما دانش استفاده از شبکه‌های اجتماعی به پست گذاشتن و پاسخ دادن دایرکت ها

 و یا هشتک زدن ختم نمی‌شود ، شما نیاز دارید تا در این حوزه از متخصص‌های باتجربه استفاده کنید .

روش دوم

پرزانته قوی در پروژه معماری

شما هر چه قدر هم یک معمار حرفه‌ای باشید و توانایی تصویرسازی را در ذهن خود را داشته باشید

 یا با توانایی دستی، اسکیسها را پیاده‌سازی کنید و خلق فضای معماری را به بهترین روش انجام دهید. بدون توانایی نرم‌افزاری و بازاریابی موفق نخواهید بود.

نحوه پرزانته قوی ، امروزه در فضای معماری با استفاده از نرم‌افزاری تریدی و غیره به‌صورت حرفه‌ای شکل می‌گیرد و لازم است که خودتان و یا اعضای گروه شما 

این توانایی را داشته باشند تا بتوانید درآمدزایی و بیزینس معماری را به بهترین روش شکل دهید.

روش سوم

آموزش بازاریابی معماری


اگر هر یک از روش‌های بالا را بتوانید انجام دهید، و خودتان تسلط کافی را داشته باشید، همچنان نیاز دارید تا از متخصصین این امر استفاده کنید ، با توجه 

به مشاوره‌هایی که گروه تری دی خانی در اختیار شرکت‌های معماری قرار می‌دهد، بسیاری از شرکت‌های معماری توانسته‌اند جلوتر از رقبای خودشان گام بردارند

 و به درآمد عالی برسند، مشاوره در بازاریابی معماری در این مرحله کمک می‌کند تا بتوانید در دفتر طراحی خودتان به درآمدزایی برسید پس بهتر است یک

 بازاریاب و مشاور خوب را  برای این کار پیدا کنید و برای کسب‌وکار خودتان با آن‌ها مشورت کنید.

روش چهارم

تبلیغات مؤثر در معماری

شاید زمانی که صحبت از تبلیغات می‌شود بیش‌تر افراد در تبلیغات به روش سنتی و کلاسیک به ذهنشان خطور می‌کند، اما امروز دیگر تراکت و یا تبلیغات

 بنری به‌هیچ‌عنوان جوابگو نخواهد بود  و شما فقط هزینه‌های اضافه را انجام داده‌اید .

برای تبلیغات‌های مؤثر بهتر است از روش‌های حرفهایتر که چند نمونه از آن‌ها شامل موارد بالا بوده است فکر کنید ، تبلیغات ویروسی و یا دهان‌به‌دهان و غیره

 که در مقالات بعدی هرکدام را به شکل کامل موردبررسی قرار خواهیم داد.

 و اما روش پنجم

 بهتر است کمی صبور باشید و برای کسب‌وکارتان وقت بگذارید تا در حوزه معماری برای رسیدن به درآمد ، قسمتی از کارتان در کنار تجربه کاری شکل بگیرد 

و مشتری‌های دائم پیدا کنید تا برای همیشه در حوزه معماری ، خودتان را بیمه کنید در غیر اینصورت تمام‌وقت و زمان خودتان و حتی آرامشی که نیاز دارید

 را از دست خواهید داد ، به ایده‌های معماری فکر کنید ،و با خیال آسوده و راحت خودتان را وارد دنیای حرفه‌ای و بازاریابی معماری کنید.

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

The-object-is-ready-for-3dmax

آبجکت آماده تری دی مکس

در این بسته آموزشی آبجکت های آماده با موضوعات مختلف برای طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی . برای فضاهای مسکونی . اداری . ورزشی . پارک . ساحل . تجاری . پزشکی . و غیره تولید و جکع آوری شده است

Purchase-Vray-Training-Pack

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

Corona-Render-Training-Pack

پک آموزش رندر کرونا

موتور رندر کرونا جهت رندر و نور پردازی بر روی تری دی مکس

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

پکیج درآمد دلاری در معماری

پکیج درآمد دلاری در معماری

چطور باید در معماری حقوق و درآمد مناسب داشته باشیم و بتوانیم با کارفرما یا مشتری وارد پروژه و درآمد زایی عالی شویم، در این پکیج عملکرد و تکنیک های حرفه ای معماران آموزش داده شده است

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی