بهتر است قبل از اینکه بازاریابی در معماری را شروع کنید ،به قبلتر از آن فکر کنی ،زمانی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بودی یا اینطور بگوییم بعد از دانشگاه را چطور گذراندهای، آیا در این حوزه پیشرفت داشتهای و اینکه
چطور یک تبلیغ و بیزینس عالی در حوزه معماری انجام دهیم
چگونه می توانیم در معماری به یک بازاریابی یا بیزینس درست برسیم.
بازایابی در معماری
کسب و کار در معماری
چطور مانند سایر افرادی که
در این حوزه وارد شدهاند و توانستهاند برای خودشان یک کسبوکار راهاندازی کنند
ما هم بتوانیم از طریق هنر معماری و اطلاعاتی که در
دوران دانشگاه و بعد از آن کسب نمودهایم وارد حوزه کسب وکار و معماری شویم و با یک بازاریابی یا بیزینس صحیح بتوانیم مشتری های خودمان را در حوزه معماری پیدا کنیم و درآمد خودمان را افزایش دهیم.
بازاریابی در معماری
بدون شک بازاریابی میتواند
نقطه اصلی و هنر این کار باشد اینکه شما بتوانی در حوزهای که مشغول به کار هستی
بازاریابی کنید اما بازیابی در رشتههای مختلف با
رشتههای هنر مانند معماری کمی متفاوت است.
به عنوان مثال شما بهعنوان
یک هنرمند نمیتوانی از بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کنید چون با این روش کاملاً
بودجه خودت را در یک نقطه بیهدف و بدون نتیجه
سرمایهگذاری کردهاید.
درباره این روش و استفاده از تبلیغاتهای بدون برنامه قبلاً مقالاتی را در سایت قرار دادهایم که یک رشته معماری جزء رشتههای هنری محسوب میشود.
یک نقاش حرفهای که هرچقدر
هم در کار خود توانایی لازم را داشته باشد شخصی که نیاز دارد تا خانه او نقاشی شود
شماره این شخص را روی بیلبورد پیدا کند و
تماس بگیرد.
چگونه بازاریابی معماری انجام دهیم
بهتر است قبل از اینکه
بازاریابی در معماری را شروع کنید ،به قبلتر از آن فکر کنی ،زمانی که در دانشگاه
مشغول به تحصیل بودی یا اینطور بگوییم بعد از
دانشگاه را
چطور گذراندهای، آیا در این حوزه پیشرفت داشتهای و اینکه در دفاتر معماری مشغول به کار بودهاید؟
آیا نرمافزارهای طراحی را یاد گرفتهاید؟
آیا رزومه کاریتان را از معماری طراحی و پروژههای انجام شده در دست دارید؟
اگر تمام این اقدامات را آماده کردهاید میتوانید برای بازاریابی یا مارکتینگ در معماری اقدام کنید.
در غیر اینصورت باید به نقطه اول بازگردی چون بدون آمادهسازی آنها تبلیغات در این حوزه یعنی یک کار بیهوده.
اینکه شما بخواهید بدون
داشتن رزومه و هنر معماری و علاقه شدید وارد این حوزه شوید و با تبلیغات
کذب بخواهید از این روش به درآمدزایی برسید دیر یا زود با
کارهای غیر حرفهای باید از این صحنه خداحافظی کنید.
مانند بسیاری از افراد که یک زمان خودشان را پرچمداران این حوزه میداشتند اما کاری از پیش نبردند.
بازار رقابت زمانی به شما
اجازه حرکت و گوی و میدان را میدهد که قدرت کافی برای مبارزه در بین رقبا را
داشته باشید و بلکه از آنها قویر باشید حتی شرکتهای
بزرگ دنیا مانند اپل و
سامسونگ برای تبلیغات خودشان هر چند ماه یک
محصول جدید و قابلیتهای چشمگیر را معرفی میکنند و بعد از آن شروع به تبلیغاتهای
مختلف کرده و بازاریابی انجام میدهند.
پس این سه نکته را در نظر بگیرید
1 – جسارت درتبلغات
2- اعتقاد به تبلیغات
3 سرمایه لازم برای تبلیغات
اگر شما بعد از دانشگاه و
چند واحد درسی و بایک پلان ویلایی و آپارتمانی به این دلخوش کردهاید که به درآمد
برسید و به هدف و رویاهای خودتان بال و پر
دهید دوست عزیز بدون آنکه تو را ناراحت
کنم بهتر است بگویم به فکر یک حرفه دیگر باشید یا معماری را حرفهایتر دنبال
کنید استفاده از شبکههای اجتماعی برای
بیزینس در معماری.
فکر میکنید این حوزه چقدر برای کسبوکار شما مهم خواهد بود؟
به این فکر کنید برای چه چیزی ساعتها در شبکههای اجتماعی میچرخید.
اینستاگرام برای اکثر افراد جنبه سرگرمی را دارد ،به انسانهای اطراف خودت نگاه کن.
آنها خسته از کار هستند مشکلات اجتماعی، درآمد پایین ، نداشتن امید به زندگی، تورم در جامعه.
همه اینها باعث شده که
انگیزه آنها از زندگی پایین بیاید پس برای چند لحظه نیاز دارند تا خوشحال باشند
که البته این کار را در اینستاگرام انجام میدهند البته
نه یک لحظه بلکه زمانهای خیلی بیشتر، آنها فکر میکننئ با این کار مشکلات را فراموش میکنند.
آنها دیگر حوصله این را ندارند تا با یک پست کاذب و دروغ اوقات خودشان را خراب کنند.
روزانه تعداد پستها و پیجهای
دروغ که در اینستاگرام جهت کسبوکار و اخاذی از مردم ساخته میشود تا باعث شده تا
مردم کمتر به این شبکههای برای خرید
اقدام کنند و تمایل دارند با دیدن ویدیوها و تصاویر از سلبریتیها یا شاخهای مجازی اینستاگرام چند لحظهای که اینترنت خود را خالی می کنند در عوض به خنده و سرگرمی بپردازند.
برای بازاریابی معماری در اینستاگرام چکار کنیم
زمانی که شما بخواهید این
حوزه را بهعنوان بازاریابی قرار دهید باید از روشهای کاری و برندسازی خودتان
استفاده کنید و این کار نیاز به زمان دارد چون تعداد
پیجهای معماری و اینکه قبل
از شما تعدادزیادی این کار را آغاز کردهاند و از بین افرادی که برای سرگرمی به
اینستاگرام آمدهاند آن بخشی که نیاز دارند تا شما را
ببینند باید آنقدر حرفهای و متفاوت عمل کنید تا بین رقبا دیده شوید.
متفاوت بودن در معماری برای بیزینس
چگونه متفاوت عمل کنیم،
آیا تا به حال از خود پرسیدهاید چگونه میتوان در راه رفتن و پوشش خودت متفاوت
از دیگران باشی و لابد با خودت فکر کردهای پدرم
اجازه نمیدهد و من خودم هم خوشم
نمیآید، پی درواقع نخواستی تفاوت را احساس کنی چون دیگران ناراحت میشوند، اکثر
ما انسانها به خاطر حرف دیگران و
ترس از آبروی خودمان زندگی میکنیم و تا زمانی
که این سیستم فکری را پیاده کنی موفق نخواهی شد، با خودت میگویی من آبروی خودم را
از سر راه نیاوردهام به
خاطر یک لقمه نان با زندگی خودم بازی کنم و یا در بین
همکاران سکه یک پول شوم، درواقع تمام انسانهایی که در کنار تو رندگی میکنند هم
همین فکر را میکنند
آنها میخواهند مانند هم زندگی کنند پس هیچ اتفاقی نمیافتد.
یک روش اشتباه برای شناخت خودت در معماری
به رفتارهای بعضی از
افراد در انستاگرام دقت کنید به اصطلاح شاخهای اینستاگرام برای اینکه متفاوت
باشند دست به هر اقدامی میزنند و درست است که لایک و
کامنت زیادی میگیرند ، ولی هیچ اعتباری در
جامعه ندارند و درآمد آنها از همین پیجهای خودشان است و کسی قرار نیست با این
روش در معماری موفق شود
واین کار یعنی نابودی حتمی رشته معماری، پس چطور در حوزه معماری متفاوت باشم.
داستان گاونبنش را برای شما توضیح داده ایم .
اینکه باید متفاوت باشید تا بهتر دیده شوی یعنی بهتر است برای ایجاد تفاوت در کسبوکار خودتان یک ایده خاصی را پیدا کنید تا بیشتر دیده شوید.
اینکه روزانه بیدار شوید و یک طراحی یک رندر را بهعنوان کسبوکار معرفی کنید تا حدودی میتوان نتیجه بگیرید اما نمیتوانید نتیجه عالی بگیرید.
مردم از کارهای تکراری
خسته شدهاند هر روز تعداد پیجهای که از هم تقلید میکنند بیشتر میشود زمانی میتوانید
در کسبوکار موفق شوید که ایدههای بهروز و
متفاوت داشته باشید و هر شغلی بتواند
با دیدن روش کاری شما و اینکه چه کارهایی انجام میدهید احساس نیاز را در خودش
حس کند که این کار مناسب او خواهد بود و پیج شما را دنبال کند.
بازاریابی در معماری
شاید وقت آن باشد که به یک
مکان بزرگتر نقل مکان کنید شاید به یک شهر بزرگ. اگر در جایی هستید که با تمام
تلاشهای خودت باز هم نتیجهی لازم را نگرفتید
لازم است از نقطهای دیگر به کسبوکار نگاه کنید شاید محل زندگیات و شهری که در آن زندگی میکنید، ب
سیاری از افراد را دیدهام
که سالها در یک نقطه مشغول کار تکراری هستند و همیشه هم همان نتیجه را میگیرند
،
پس
قرار نیست چیزی تغییر کند این شما هستید که باید برای بزرگتر شدن کسبوکار خودت
را برای یک سفر آماده کنید. اگر این اقدام برای شما غیر ممکن و
سخت است باید دلایل
آن را پیدا کنید. آیا حوصله انجام این کار را ندارید یا عواملی مانند خانواده، موقعیت
شغلی، ترس از جابهجایی و نداشتن پول کافی مانع
این اقدام میشود هر کدام از آنها را بررسی
کنید و ببینید در کدام بخش کوتاهی کرده اید ، حتی اگر مهمترین موضوع مشکل مالی
باشد روش های درآمد زایی در
معماری از دوران دانشجویی را در سایت قرار داده ایم ، میتوانید
برنامهریزی بهتر داشته باشد، پس باید تمام اقدامات را که برای کسبوکارتان در
حوزه معماری
مفید خواهد بود را در خودت جستجو کنید.
در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید
در این بسته آموزشی آبجکت های آماده با موضوعات مختلف برای طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی . برای فضاهای مسکونی . اداری . ورزشی . پارک . ساحل . تجاری . پزشکی . و غیره تولید و جکع آوری شده است
آموزش کاربردی و فارسی مدل سازی صفر تاصد و رندر ، طراحی نما در اسکچاپ، طراحی آشپزخانه در اسکچاپ .آموزش جامع و کاربردی به صورت پروژه محور.برای رشته های معماری ، اسپید اسکچاپ
در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت
در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید