چطور در معماری به درآمد دلاری برسیم

چطور در معماری به درآمد دلاری برسیم
چکیده این مطلب : انتشار : 6482

یکی از سؤال‌هایی که این روزها پرسیده می‌شود این هست که چطور می‌توانم از فروش مدل‌های 3 بعدی به درآمد برسم. روش کسب درآمد دلاری از وب‌سایت 3dsky چیست و چطور باید درآمد دلاری از معماری را به ریالی تبدیل کنیم ، بهترین سایت فروش مدل‌های 3 بعدی کدام است ؟ درامد دلاری از cgtrader چطور است؟ در این مقاله باید به این نکات پاسخ دهیم.

چطور در معماری به درآمد دلاری برسیم؟

نحوه فروش آبجکت های سه بعدی در وب سایت تری دی اسکای

  • اگر به درآمد رؤیایی از معماری فکر می‌کنید لازم است که این نکات را به‌دقت مطالعه کنید.

بسیاری از افراد با توجه به شرایط کار و فریلنسری ، تمایل دارند تا از روش دلاری هم در حوزه معماری و تری دی به درآمدزایی برسند که برای رسیدن به این نوع روش کسب درآمد ابتدا نیاز دارید تا به چند نکته مهم درروش درآمدهای دلاری از معماری توجه کنید.

اگر به درآمد رؤیایی از معماری و درآمد دلاری فکر می‌کنید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

اول این‌که بدونید چطور باید به درآمد لازم برسید و چطور باید با سایت‌هایی کارکنید که بتوانید درآمد دلاری را به ریالی تبدیل کنید. 

درآمد فروش مدل‌های 3 بعدی ،یکی از روش‌هایی است که بتوانید از معماری به درآمد لازم برسید

مثلاً درآمد دلاری از فروش مدل‌های 3 بعدی. 

درآمد دلاری از طراحی تری دی ، که چطور باید درآمد دلاری داشته باشیم

 

 

یکی از سؤال‌هایی که این روزها پرسیده می‌شود این هست که چطور می‌توانم از فروش مدل‌های 3 بعدی به درآمد برسم. روش کسب درآمد دلاری از وب‌سایت 3dsky چیست و چطور باید درآمد دلاری از معماری را به ریالی تبدیل کنیم ،

بهترین سایت فروش مدل‌های 3 بعدی کدام است ؟

درامد دلاری از cgtrader چطور است؟

 در این مقاله باید به این نکات پاسخ دهیم.

اول این‌که درآمد دلاری به همین راحتی هم نیست ،یعنی شما فقط با یک مدل‌سازی و یک مقدار اطلاعات طراحی و معماری بخواهید شروع به درآمدزایی کنید ،خیر

.

برای هر کار شما نیاز به‌وقت و زمان‌دارید و درآمد دلاری از معماری یا تری دی مکس و فروش آبجکت ها هم یک نوع کار عملی و تجربی محسوب می‌شود و نیاز دارید ،هم اطلاعات نرم‌افزاری و هم تخصص معماری را بالا ببرید و هم با سایتهای کسب درآمد دلاری آشنایی لازم را داشته باشید .

اما بیش‌ترین حجم سؤالات ما شامل این موضوعات می‌شود که چطور می‌توانم آبجکتهای 3 بعدی خودم را به‌صورت دلاری بفروشم؟

سوالاتی از نحوه شروع مدل تا فروش مدل سه‌بعدی در تری دی اسکای

 کسب درآمد دلاری از سایت 3dsky .

در حالت اول شما نیاز به تولید مدل 3 بعدی دارید ،و در قدم بعدی فروش مدل 3 بعدی است که باید در سایت‌هایی مثل 3dsky  این کار را انجام بدهید

.

 اما آیا واقعاً شدنی است؟ آیا درآمد دلاری واقعیت دارد؟ پاسخ  بله.

اما روش‌های کار هم مهم است مثلاً وب‌سایت حرفه‌ای 3dsky به همین راحتی یک مدل را از شما قبول نمی‌کند.

 اول این‌که عضویت را در این سایت انجام می‌دهید و برای پذیرش یا  acceptشدن در سایت تری دی اسکای و فروش مدل 3 بعدی تری دی مکس یک مدل‌سازی حرفه‌ای و بی‌نقص را در کارهای خودتان باید انجام دهید. 

این‌که تری دی مکس را در بین نرم‌افزارهای مدلینگ مثال زدیم ،به این دلیل است که حجم زیادی در مدل‌های 3 بعدی تری دی اسکای با نرم‌افزار تری دی مکس ساخته‌شده که ما در پکیج جادوگر تری دی مکس به‌صورت کامل تکنیک‌های مدل‌سازی برای پذیرش سایت تری دی اسکای را آموزش داده‌ایم. 

آیا برای کسب درآمد از سایت تری دی اسکای محدودیت نرم‌افزاری وجود دارد یا خیر؟ پاسخ خیر

اما یکی از قوانین وب‌سایت تری دی اسکای این است که با یک فرمت تعریف‌شده خروجی بگیرید ،مانند ( (max-cinema 4d-fbx-obj-3dو همچنین تکسچرها باید از کیفیت لازم و تعریف‌شده برخوردار باشند که برای accept  شدن در وب‌سایت تری دی اسکای  اهمیت بالایی دارد.

 با توجه به این‌که 3dsky یکی از بهترین سایت‌های فروش مدل 3 بعدی است ، کاربران زیادی در سراسر جهان در این وب‌سایت مشغول به فعالیت هستند.

 اگر به دنبال فروش بیشتر هستید ، باید کاربران به دنبال کارهای شما باشد، یعنی باید کیفیت کار ، به‌جای شما در وب‌سایت صحبت کند .

اگر بعد از دانلود آبجکت ، متریال های آن همراه با آبجکت نباشد می‌توان در کیفیت فروش شما تأثیرگذار باشد، و آبجکت های ضعیف و همراه با مشکلات مدلینگ می‌تواند کامنت های منفی بگیرد، و این مورد در کم شدن فروش مدل سه‌بعدی در سایت تأثیرگذار خواهد بود .

 فروش آبجکت در سایت های خارجی و درآمد به دلار یکی از روش‌های کسب درآمد از فضای سیجی و مرتبط با معماری است.

حتی شما می‌توانید برای طراحی پروژه‌های خارجی از وب‌سایت cgtrader هم اقدام کنید. 

سایت خریدوفروش مدل‌های 3 بعدی cgtrader

وب‌سایت cgtrader یک وب‌سایت خریدوفروش مدل‌های 3 بعدی مانند تری دی اسکای هست.

درواقع وب‌سایت cgtrader یک مدل پیشرفته‌تر نسبت به مدل 3dsky هست که می‌تواند مدل‌های ساده تا حرفه‌ای و حتی 2 بعدی و مدل‌های آماده برای گیمینگ را استفاده کنید.

تفاوت بین وب‌سایت 3dsky و cgtrader

 

تفاوت این دو وب‌سایت در نحوه ارائه خدمات هست و مخاطبان سایت.

اکثر افرادی که به وب‌سایت 3dsky مراجعه می‌کنند ،هدف آن‌ها معماری  و طراحی سی جی و تهیه مدل‌های آماده می‌باشند و حتی افراد سی جی آرتیست سایت تری دی اسکای را به همین منظور می‌شناسند.

 اما وب‌سایت cgtreder علاوه بر خواسته‌های معماران و طراحان دکوراسیون می‌تواند نیاز بازی‌سازها و حتی سازندگان فیلم‌های هالیوود را فراهم کند. در این وب‌سایت بسیاری از مدل‌های آماده به‌صورت یک شهر و یک مدل ماشین با فضاها و لوکیشن بازی و فیلم‌های سینمایی وسی جی برای فروش قرار داده‌شده است. و زمانی که شما با اهداف سی جی در هر زمینه‌ای وارد این وب‌سایت شوید هم برای خرید و هم برای فروش مدل‌های 3 بعدی امکان ندارد که دست‌خالی برگردید. و می‌تواند یک منبع وسیع‌تر با خدمات بهتر برای افراد علاقه‌مند در این حوزه محسوب شود.

برای فروش و درآمد دلاری قبل از پیدا کردن وب‌سایت‌های خریدوفروش باید بر روی تکنیک‌های خودت تمرکز کنی. و شاید در ابتدای راه لازم باشد روزانه، ساعت‌ها پای سیستم خودت مدل سازی کنی تا به یک تری دی آرتیست حرفه ای تبدیل شوی.

آیا فقط باید از راه فروش مدل سه‌بعدی به درآمد برسیم . خیر

اما می‌توانید با مدل‌سازی حرفه‌ای با شرکت‌های ساخت گیم هم به‌صورت فریلنسری وارد قرارداد شده و درآمد داشته باشید .

بی‌شک تری دی آرتیست شدن یکی از روش‌های پول‌سازی در دنیا محسوب می‌شود ، اما زمانی می‌توانی یکسر و گردن بالاتر باشی که بتوانی ، کاراکتر انیمیشن های فوق‌العاده خلق کنی و یا وارد حوزه ویژوال افکت در سینما شوی که بسیاری از شرکت‌های وابسته به پروژه‌های سینمایی به آن احتیاج دارند

متأسفانه به دلایل مختلف در چند سال اخیر شاهد افت شدید دنیای سی جی در داخل کشور بوده‌ایم که خودش به‌تنهایی یک مبحث جداگانه می‌طلبد . 

که می‌توانید با شروع آموزش‌ها قدمی محکم در این حوزه بردارید .

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Package-How-to-make-money-in-architecture

پکیج درآمد دلاری در معماری

چطور باید در معماری حقوق و درآمد مناسب داشته باشیم و بتوانیم با کارفرما یا مشتری وارد پروژه و درآمد زایی عالی شویم، در این پکیج عملکرد و تکنیک های حرفه ای معماران آموزش داده شده است

Teaching-3D-cabinet-design

آموزش طراحی سه بعدی کابینت

پکیج آموزش کابینت ممبران بهترین نرم افزار های طراحی سه بعدی کابینت کدام است آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس را چطور شروع کنم آموزش طراحی کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران،کابینت مدرن ، کابینت ام دی اف در پکیج طراحی کابینت تری دی خانی قرار داده است آنالیز طراحی کابینت و طرح های قابل اجرا در نرم افزار های سه بعدی کابینت چگونه کابینت ممبران بسازیم ابتدا باید بدانید پکیج طراحی کابینت را چکونه انتخاب کنید در این پکیج آموزشی کابینت ، به شکل کامل به آموزش دو نرم افزار های طراحی سه بعدی به شکل کاملاً پروژه محور ، همراه متریال نور و رندر و مدل های آماده برای طراحی کابینت آشپزخانه پرداخته شده است شاید این سوال برای شما پیش بیاد که در این پکیج آموزشی طراحی سه بعدی کابینت تری دی خانی چه نرم افزارهایی آموزش داده شده است و ما برای یادگیری طراحی کابینت آشپزخانه در این پکیج چه نرم افزار های سه بعدی را آموزش خواهیم دید امروزه پر کاربرد ترین نرم افزار های سه بعدی برای طراحی کابینت در سبک های مدرن و طراحی ممبران یا کابینت کلاسیک دو نرم افزار قدرتمند 3dmax و نرم افزار سه بعدی اسکچاپ می باشد

Buy-Lumion-Education-Package

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

خرید پک آموزش vray

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی