چطور باید پست پروداکشن را بفهمی

چطور باید پست پروداکشن را بفهمی
چکیده این مطلب : انتشار : 5525

آیا واقعاً نهایت جذابیت و رئال بودن را در رندرهای ویری یا کرونا مشاهده میکنی؟ اگر در این مرحله و بعد از سؤالات و مقایسه رندرهای خودت با افراد حرفه ای، متوجه شدی که خیلی زیباست ، تو هیچ احتیاجی به پست پروداکشن نداری ، اما کمتر از سی جی کارها جواب بله را خواهند گرفت.

چطور باید پست پروداکشن را بفهمی

آموزش حرفه ای پست پروداکشن

صفر تا صد پست پروداکشن را چگونه یاد بگیریم.

 بسیاری از کارآموزان حتی با تهیه کتاب های آموزشی پست پروداکشن هنوز نمی دانند چطور باید پست پروداکشن رندرها را انجام دهند.

کاری که شاید هر معمار و دانشجوی معماری باید آن را بداند. شاید بسیاری از دانشجویان به خودشان بگویند حتی بدون یادگیری نرم افزار هم میتوان فارغ التحصیل شد ، بله کاملاً درست است.

اما بعد از دانشگاه دقیقاً لحظه ای است که شما به قدرت آموزش نرم افزارها و پکیج های آموزشی پست پروداکشن در معماری پی می برید. یک آموزش کوتاه چقدر میتواند شما را در نحوه ارائه کردن پروژه های معماری جلو ببرد.

پست پروداکشن رندر

مرحله ای که حتی تمام افرادی که به صورت حرفه ای کار میکنند به آن نیاز دارند.

پست پروداکشن کردن رندرها درواقع ترکیب رندر المنت ها در فتوشاپ یا همان نرم افزار پست پروداکشن خواهد بود.

چطور باید پست پروداکشن معماری را انجام دهیم.

پست پروداکشن معماری را در مقالات قبل توضیح داده ایم و اینکه خودت یک لحظه به رندرهایت توجه کن آیا واقعاً زیباست؟

 آیا واقعاً نهایت جذابیت و رئال بودن را در رندرهای ویری یا کرونا مشاهده میکنی؟

 اگر در این مرحله و بعد از سؤالات و مقایسه رندرهای خودت با افراد حرفه ای، متوجه شدی که خیلی زیباست ، تو هیچ احتیاجی به پست پروداکشن نداری ، اما کمتر از  سی جی کارها جواب بله را خواهند گرفت.

اما اگر 1 درصد ، فقط یک درصد ، فکر میکنی که نیاز داری تا روی رنگ و محیط رندر کار کنی و یا دیاگرام های صحیح و معمارانه ترسیم کنی ، پس پست پروداکشن معماری را شروع کن.

از کتاب های پست پروداکشن شروع کنم؟

ببین دوست عزیز در حال حاضر کتاب پست پروداکشن مناسب در بازار موجود نیست و اگر منبعی باشد اطلاع رسانی میکنیم ، اینکه شما بخواهید یک هزینه ای کنی و با خودت بگویی کتاب پست پروداکشن خریدم و میخواهم در کتابخانه داشته باشم فرق میکند ،اما اگر قصد یادگیری داری بهتر است آموزش های صفر تا صد و پست پروداکشن حرفه ای و پکیج های پست پروداکشن معماری را شروع کنی.

پک پست پروداکشن معماری

پکیج های پست پروداکشن از شروع نرم افزارهای پست پروداکشن به صورت گام به گام وارد بحث ترکیب تصاویر و کنترل رندرها و المنت ها خواهد شد. تبدیل تصاویر یا رندرهای خام به نمای روز و شب و حتی محوطه سازی.

جزوه پست پروداکشن معماری

جزوه های کلاس و دوره های آنلاین و کلاس های حضوری را در سایت به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار داده ایم میتوانید از پشتیبان درخواست کنید اما بهتر است به دنبال جزوه ها برای یادگیری کامل نباشید. جزوه زمانی مناسب است که شما حداقل آشنایی با دنیای پست پروداکشن را داشته باشید.


دانلود نرم افزار پست پروداکشن:

نرم افزار پست پروداکشن خودش به چند قسمت تقسیم میشود.

ابتدا باید بدانیم با کدام نرم افزار پست پروداکشن کنیم، بعد از آن به دنبال پکیج های آموزش پست پروداکشن و معماری باشیم. بیش تر معماران پست پروداکشن را با فتوشاپ انجام میدهند البته از برنامه های کورل و ایلستریتر هم میتوان استفاده کرد. اما ترکیب لایه های رندر برای پست پروداکشن و کالیبراسیون رنگ در فتوشاپ و ترسیم دیاگرام های معماری و نمایش مسیر و خط چین ها در فتوشاپ و پکیج های تری دی خانی ، پست پروداکشن را حرفه ای شوید. در این مجموعه از شروع فتوشاپ تا ابزارهای کنترل تصاویر و رنگ آموزش داده میشود.

چطور پروژه های خودمان پست پروداکشن معماری انجام دهیم.

اصلاً نیاز نیست کلمه چطور انجام دهیم را استفاده کنید. پست پروداکشن یک خواسته و نیاز طراح و نمایش کیفیت کار خواهد بود اما در کنار پست پروداکشن شیت بندی پروژه های معماری و ارائه به کارفرما میتواند بهترین روش درآمدزایی از معماری باشد دقیقاً به همان شکلی که در دانشگاه پروژه های خودتان را به استاد تحویل میدادید. حالا کارفرما را جایگزین کنید.

امکان دارد کار شما مورد پسند کارفرما باشد و یا اصلاً از آن کار خوشش نیاید.

پس آموزش و یادگیری پست پروداکشن با فتوشاپ و در کنار آن پست بندی و ترسیم دیاگرام ها که همه آن ها پکیج های پست پروداکشن تری دی خانی قرار داده شده است میتواند یک گام دیگر شما را به هدفتان در معماری نزدیک تر کند. روند معماری و شکل گیری ایده های معماری کنترل جریان های هوا، اقلیم نمایش کاراکترها و فضای سبز با ترسیم انواع دیاگرام ها در فتوشاپ و در بخش پست پروداکشن امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به آموزش های وب سایت برنامه ریزی هایی را که برای یادگیری شما عزیزان قرار داده ایم به این شکل خواهد بود.

ابتدا یک نرم افزار مدل سازی را شروع کنید (تری دی مکس، رویت، اسکچاپ).

و سپس یک موتور رندر را یاد بگیرید (ویری، کرونا) و بعد رندرهای خودتان را پست پروداکشن کنید. (فتوشاپ) وارد مراحل بعدی که مقالات بیش تری را در وب سایت قرار خواهیم داد، آموزش های لومیون، افترافکت در معماری و نرم افزارهای کاربردی دیگر خواهد بود.

تری دی خانی

اینستاگرام جهت مشاوره معماری و نمایش پست ها

Mojtaba.amirkhani

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

3d max-training-package-in-architecture

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

Teaching-3D-cabinet-design

آموزش طراحی سه بعدی کابینت

پکیج آموزش کابینت ممبران بهترین نرم افزار های طراحی سه بعدی کابینت کدام است آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس را چطور شروع کنم آموزش طراحی کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران،کابینت مدرن ، کابینت ام دی اف در پکیج طراحی کابینت تری دی خانی قرار داده است آنالیز طراحی کابینت و طرح های قابل اجرا در نرم افزار های سه بعدی کابینت چگونه کابینت ممبران بسازیم ابتدا باید بدانید پکیج طراحی کابینت را چکونه انتخاب کنید در این پکیج آموزشی کابینت ، به شکل کامل به آموزش دو نرم افزار های طراحی سه بعدی به شکل کاملاً پروژه محور ، همراه متریال نور و رندر و مدل های آماده برای طراحی کابینت آشپزخانه پرداخته شده است شاید این سوال برای شما پیش بیاد که در این پکیج آموزشی طراحی سه بعدی کابینت تری دی خانی چه نرم افزارهایی آموزش داده شده است و ما برای یادگیری طراحی کابینت آشپزخانه در این پکیج چه نرم افزار های سه بعدی را آموزش خواهیم دید امروزه پر کاربرد ترین نرم افزار های سه بعدی برای طراحی کابینت در سبک های مدرن و طراحی ممبران یا کابینت کلاسیک دو نرم افزار قدرتمند 3dmax و نرم افزار سه بعدی اسکچاپ می باشد

Buy-Lumion-Education-Package

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

آموزش کامل پست پروداکشن

آموزش کامل پست پروداکشن

در این محصول شما بعد از رندر و خروجی در مرحله پست پروداکشن قرار میگیرید ، با اصول رنگ بندی در فتوشاپ و نحوه ایجاد درخت و انسان و بکگراند.همچنین ایجاد شیت بندی در معماری آشنا خواهید شد.

خرید بسته آموزشی لومیون

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی