آیا خرید سیستم رندرینگ با این قیمت ارزش دارد؟

آیا خرید سیستم رندرینگ با این قیمت ارزش دارد؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1516

بسیاری از کاربران به دنبال سیستم مناسب رندرینگ هستند تا بتوانند هر چه سریع تر رندرهای خودشان را خروجی بگیرند، اما به دنبال آن بالا رفتن قیمت خرید سیستم رندرینگ ، تمام فکرشان را برای خرید سیستم مناسب رندر گرفتن با قیمت مناسب مشغول کرده است. خرید سیستم رندر با قیمت مناسب کدام سیستم رندر برای تری دی مکس را بخریم که ارزش خرید داشته باشد، این موارد ذهن طراحان تری دی آرتیست را به خود مشغول کرده است که آیا با این هزینه ای که برای خرید سیستم رندرینگ انجام میدهم ، بازگشت هزینه برایم خواهد داشت یا خیر؟

آیا خرید سیستم رندرینگ با این قیمت ارزش دارد؟

بسیاری از کاربران به دنبال سیستم مناسب رندرینگ هستند تا بتوانند هر چه سریع تر رندرهای خودشان را خروجی بگیرند، اما به دنبال آن بالا رفتن قیمت خرید سیستم رندرینگ ، تمام فکرشان را برای خرید سیستم مناسب رندر گرفتن با قیمت مناسب مشغول کرده است.

خرید سیستم رندر با قیمت مناسب

  • کدام سیستم رندر برای تری دی مکس را بخریم که ارزش خرید داشته باشد،  این موارد ذهن طراحان تری دی آرتیست را به خود مشغول کرده است که آیا با این هزینه ای که برای خرید سیستم رندرینگ انجام میدهم ، بازگشت هزینه برایم خواهد داشت یا خیر؟

 همه این موارد تأثیرگذار بوده تا کاربرها به دنبال سیستمهای ارزان برای رندرینگ باشند.

سیستم ارزان قیمت برای رندر

یکی از اشتباهاتی که کاربران نرم افزارهای حرفه ای مانند لومیون، ویری، تری دی مکس، افترافکت انجام میدهند، این خواهد بود که با توجه به گران شدن سیستم های مناسب رندرینگ ،آن ها به دنبال سیستمهای ارزان تر هستند ،در حالی که خرید یک سیستم ارزان با قطعات بسیار پایین فقط هزینه اضافه خواهد بود، و همچنان از کمبود قطعات سخت افزاری و ضعیف بودن سیستم خودشان موقع انیمیشن و رندر رنج میبرند.

چه سیستمی را انتخاب کنیم که هم مناسب کار رندر باشد و هم قیمت آن  مناسب باشد؟

 سیستمهای رندرینگ مشخصات خودشان را دارند ،از لحاظ پردازنده ،مقدار گرافیک، مقدار رم و غیره اما نکته ای که باید به آن بیشتر از هر موضوع دیگری توجه کنید. مقدار پردازنده و کارت گرافیک شما خواهد بود و با توجه به گران شدن سیستم ها، کاربرها مجبور هستند که این دو قطعه را ضعیف انتخاب کنند، درواقع شما برای کنترل هزینه ها بعد از انتخاب مشخصات سیستم مناسب رندر ، تا حدودی میتوانید قطعات را با مشخصات پایین تر ببندید ،در غیر این صورت یک سیستم معمولی انتخاب کرده اید.

سیستم های گیمینگ استوک مناسب معماری:

در مقالات قبلی و در ویدیوهای آموزشی توضیح داده شد که میتوانید سیستم های مناسب رندر خودتان را از بین سیستم های استوک کیمینگ انتخاب کنید ،چون اکثر گیمرها سیستم هایی با مشخصات بالا دارد، و در صورتی که یک سیستم استوک مناسب گیمینگ پیدا کنید به مراتب میتواند از یک سیستم تازه اما با مشخصات کمتر در بازار کامپیوتر بهتر باشد، اما به این نکته توجه کنید که سیستم های گیمینگ قیمت پایین ندارند .

چرا یک گیمر باید سیستم خودش را بفروشد؟

یک سیستم استوک رندرینگ چه مشخصاتی دارد؟

با توجه به این که سیستمهای استوک را به شما پیشنهاد کردیم به این نکته توجه کنید که حتماً و حتماً ، این سیستم متعلق به یک گیمر باشد به هیچ عنوان سیستم های استوک خانگی ،مناسب کار رندرینگ نخواهد بود.

سیستم گیمیرها بهتر است یا سیستم های رندرینگ شرکت معماری:

با توجه به رشد دنیای گرافیک و بازی های مطمئن افراد اهل بازی یا گیمیرها نیاز به توان پردازشی و گرافیک بالاتری دارند و حداقل سیستمهای مناسب آنها میتواند به عنوان یک سیستم رندرینگ شرکت معماری نقش آفرینی کند.

افراد جوان و اهل دنیای بازی با توجه به نیاز و خواسته های خودشان هر از چند وقت توهم تعویض سیستم به سرشان میزند، که بهترین فرصت است تا یک سیستم حرفه ای را از آن ها بخواهید. اما بحث خرید سیستم رندرینگ چیست؟

چرا باید برای پروژه های معماری سیستم قوی تهیه کنیم؟

آیا با سیستم های ضعیف نمیتوانیم پروژه های تری دی مکس و غیره را انجام دهیم؟

 چقدر باید برای خرید یک سیستم حرفه ای معماری هزینه کنیم.

جواب سؤال های شما میتواند چند جمله داده شود اما باید به صورت تخصصی در مورد این موضوع اطلاعات داشته باشید. اما سعی میکنیم با زبان ساده و کوتاه توضیج دهیم.

شما در محیط معماری و نرم افزارهای گرافیکی نیاز به پردازش و محاسبات دارید تا عملیات مدل سازی متریال نور در رندر انجام شود.

سوال: آیا با سیستم ضعیف نمیتوان متریال گذاشت یا رندر گرفت.

ببینید دوست عزیز شما با یک سیستم معمولی هم میتوانید این کار را انجام دهید درواقع سیستم شما برای محاسبه حجم های سه بعدی نمایش متریال ها بر روی پروژه و محاسبه نور و فاصله آن جسم و قرار دادن سایه ها و همچنین نمایش یک شیشه و مقدار عبور نور و شفافیت آن آبجکت نیاز دارد تا عملیات ریاضی بسیار دقیق و پیچیده انجام دهد که این اتفاق میتواند در سیستم حرفه ای سریع تر انجام شود و شما نتیجه کارتان را مشاهده کنید

آیا سیستم های حرفه ای رندرینگ ،رندرهای با کیفیت میگیرند؟

خیر، این سؤالی است که بسیاری از کاربران از ما میپرسند و گمان میکنند یک سیستم رندرینگ میتواند رندر و خروجی با کیفیت ارائه دهد اما این کاملاً اشتباه است.

شما با یک سیستم قوی رندرینگ معماری فقط میتوانید زمان رندر را کاهش دهید. اگر با یک سیستم ضعیف در دفتر معماری خودتان یک پروژها 2 ساعت رندر میگیرید با توجه به انواع پردازنده ها و گرافیک ها و سیستم های رندرینگ در بازار میتوانید این زمان را به 20 دقیقه و شاید کمتر کاهش دهید و این میتواند یک نقطه مثبت باشد که بتوانید پروژه های بیشتری را انجام دهید. و خروجی ها را با تست های رندر با کیفیت بهتر انجام دهید.

سیستم های متوسط معماری

سیستم های قوی در معماری.

اگر با یک سیستم رومیزی خانگی کار میکنید پس شما یک سیستم ضعیف برای معماری دارید اگر حداقل پردازنده شما i7  و مقدار رم شما حداقل 16  گیگ باشد شما با یک سیستم متوسط معماری و رندرینگ مشغول به کار هستید. اگر شما از پردزانده i7 و حداقل 32گیگ رم و کارت گرافیک حداقل 1080 Asus استفاده میکنید شما یک سیستم متوسط رو به بالا برای رندرینگ دارید. اگر سیستم شما i9 و مقدار رم شما 64 گیگ و یک کارت گرافیک TUF RTX 3070 و بالاتر دارید و از کولینگ و سایر تجهیزات سیستم حرفه بهره مند هستید و در تاریخ نگارش این مقاله ، شما یک سیستم کامل حرفه ای در اختیار دارید و مناسب برای کارهای معماری رندرینگ و انیمیشن سازی و حتی بازی های کامپیوتری خواهد بود.  و تمام این شرایط با پردازنده های amd rayzen  هم به همین شکل خواهد بود 

برای لپ تاپ های مهندسی و معماری چکار کنیم

چه لپ تاپی را تهیه کنیم برای کارهای مهندسی مناسب باشد. در این خصوص مقالات زیادی قرار دادیم اما لپ تاپ ها و انتخاب سخت افزار مناسب آن میتواند کمی متفاوت باشد و این نکته را در نظر بگیرید مقدار رم و پردزانده ها در لپ تاپ ها به مراتب ضعیف تر از یک سیستم رومیزی خواهد بود و همچنین موقع رندر باید حواستان باشد که برای مدت زمان زیاد ، لپ تاپ را در حالت رندر پروژه های معماری خودتان قرار ندهید.

و پاسخ به سؤال، این که چقدر باید برای یک سیستم معماری و رندرینگ هزینه کنیم ،این موضوع را باید با توجه به خواسته های خودتان برنامه ریزی کنید.

 با چه نرم افزارهایی کار میکنید و هدف شما از انجام پروژه های معماری چیست؟

آیا فقط برای رندر گرفتن تک شات و یا رندر انیمیشن میخواهید سیستم رندرینگ تهیه کنید؟

و نرم افزارهای cpu بیس و یا Gpu بیس کار میکنید. تفاوت های آن ها در مقالات تری دی خانی بارها مقایسه شده است ، و در این مقاله از آن صرف نظر میکنیم .

 با توجه به نوسانات بازار و تاریخ نگارش این مقاله ،سیستم ها هر لحظه در حال تغییر هستند اما پیشنهاد میکنیم ،اگر یک سیستم معمولی برای رندر دارید و میخواهید اقدام به یک سیستم جدید رندرینگ کنید این نکته را  در نظر بگیرید که یک سیستم تمام حرفه ای تهیه کنید و سیستم جدید را با تغییرات جزئی تهیه نکنید ،و هزینه اضافه انجام ندهید.

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Package-How-to-make-money-in-architecture

پکیج درآمد دلاری در معماری

چطور باید در معماری حقوق و درآمد مناسب داشته باشیم و بتوانیم با کارفرما یا مشتری وارد پروژه و درآمد زایی عالی شویم، در این پکیج عملکرد و تکنیک های حرفه ای معماران آموزش داده شده است

Dragon-full-packing

فول پکیج تری دی خانی

مجموعه پکیج های کامل تری دی خانی به همراه هدیه و شرکت در قرعه کشی.

Purchase-Vray-Training-Pack

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

خرید بسته آموزشی لومیون

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی