سیستم مناسب برای رندرینگ

سیستم مناسب برای رندرینگ
چکیده این مطلب : انتشار : 65930

در این مقاله با شناخت درست قطعات سخت افزار و عملکرد هر کدام بر روی سیستم و نرم افزار شما خواهید توانست بهترین سیستم را برای کار خود انتخاب کنید


چطور یک سیستم حرفه ای انتخاب کنیم


مجتبی امیرخانی

معمار و مدرس نرم افزار های معماری

 خرید سیستم رندرینگ حرفه ای

شاید آرزو هر طراح یا تری دی آرتیست ، داشتن یک سیستم حرفه ای برای  رندر باشد ، یک سیستم رندرینگ حرفه ای بی شک می تواند بهترین هدیه برای یک تریدی کار یا معمار حرفه ای باشد.اما این سیستم های حرفه ای را چگونه تهیه کنیم و یا با سفارش درست قطعات  سخت افزار بتوانیم اسمبل یا به اصطلاح جمع کردن کامپیوتر را انجام دهیم تا برای ما مقرون به صرفه باشد.

پیشنهاد سیستم مناسب  برای رندرینگ

علاوه بر هنرجویان و دانشجویان بسیاری از شرکت های معماری در خواست مشاوره جهت خرید سیستم مناسب برای رندر را داشته اند .

برای یک معمار لازم است که از قطعات سیستم رومیزی یا لپ تاپ خود اطلاعات دقیق کسب کند  .

معماری فقط  کار با نرم افزار نصب شده بر روی سیستم شما نیست . پس با ما همراه باشید .


انتخاب لپ تاپ مناسب کارهای معماری

 

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با قطعات اصلی سخت افزار سیستم آشنا کنیم ، تا در هنگام خرید و شنیدن اسم و مدل های آنها دچار سر در گمی نشوید .

 

هدف ما در این بخش معرفی ریز و نکات فنی و اصطلاحات پیچیده مربوط به پردازنده ها گرافیک و یا مادربرد نیست و توضیحاتی جهت آشنایی شما دوستان و اینکه هر کدام از آنها چه کار هایی را در سیستم انجام میدهند خواهد بود

سیستم برای کار با تری دی مکس

برای یک نرم افزار تری دی مکس و استفاده از موتور رندر وی ری که بر پایه CPU می باشد،  از لحظه ای که مکس را دابل کلیک میکنید تا لحظه ای که آبجکت های آماده استفاده میکنید ،متریال ها را انتقال میدهید . و سپس  نور پردازی و رندر . هر بخش یکی از قطعات سخت افزاری مانند سی پی یو . مموری یا حافظه رم کامپیوتر شما و بخش دیگری از سخت افزار سیستم که کارت گرافیگ شما است .می توانید مورد پردازش و تحلیل خواسته های شما قرار گیرد  .

در چند سال اخیر ورژن های تری دی مکس دست خوش تغییرات بسیار زیادی  شده ، و بسیاری از کاربران فقط ظاهر نرم افزار و ابزار هایی که در هر ورژن به برنامه اضافه میشود را دیده اند . این در حالی است که اتودسک و تیم برنامه نویسی توجه زیادی را در این چند سال بر روی نرم افزار هایی مانند تری دی مکس و مایا و رویت و غیره داشته اند ،

در مرحله اول شروع یک برنامه به قلب اصلی سخت افزار سیستم شما یعنی ...

سی پی یو کامپیوتر .

یا واحد پردازش مرکزی و قلب تپنده کامپیوتر شما مراجعه میکنیم

همیشه گفته شده مقدار پردازنده کامپیوتر خود را بالا تهیه کنید ، با توجه به ورژن های جدید نرم افزار تری دی مکس  و وی ری که بر اساس RT   می باشد، میتوانید از قدرت کامپیوتر خود در CPU و GPU با همدیگر  استفاده نمایید ،به مراتب عملکرد GPU BAIS  می تواند سرعت بهتری را ارائه دهد، اما این سیستم  در شروع کار قطعا ضعف هایی داشته  که در این چند سال دستخوش تغییرات بسیار عظیمی  ازطرف شرکت های برنامه نویس شده.


اما مقدار کش cach  سی پی یو خود را فراموش نکنید

شاید بپرسید این دیگر چیست .

 

بگذارید یک مثال بزنیم .

شما در کلاس اول ابتدایی مشغول به تحصیل هستید و برای رفتن به دانشگاه ابتدا پایه های ابتدایی و بعد راهنمایی و دبیرستان و در نهایت دانشگاه را طی میکنید تا در این فرایند به آن سطح از دانش لازم برسید . حال اگر به شما بگویند بعد از دوران ابتداایی باید وارد دانشگاه شوید ،با همان سطح از دروس و ریاضیات حرفه ای دست و پنجه نرم کنید چه حالی میشوید ؟ خیلی خسته کننده است و فراری دهنده

 

دقیقا حافظهcach در پردازنده شما نقش دوران راهنمایی و دبیرستان را بازی میکند .

زمانی که اطلاعات توسط سی پی یو  از رم سیستم شما فراخوانی میشود همان دوران ابتدایی. جهت آمادگی بهتر و ذخیره یک سری اطلاعات و داده ها در فراخوانی بعدی به یک حافظه کوچک با نام کش داده شده همان دوران دبیرستان  و بعد وارد سی پی یو میشود  جهت تحلیل دوران دانشگاه . اگر شما اطلاعاتی را دوباره فراخوانی کنید دوباره  از رم اولیه یا ابتدایی واکشی نمیشود ، بلکه در اولین حرکت سی پی یو این درخواست را از دبیرستان یا همان کش خواهد داشت . که پردازنده های قدیم فاقد این معماری بوده و یا مقدار آن بسیار کم بود 

 امروزه مقدار کش سیستم که در حد بسیار کمی میباشد میتواند نقش بسیار زیادی را در سیستم پردازنده شما داشته  ، و هینطور قیمت پردازنده را تا حد قابل توجهی تغییر میدهد که جیب شما هم تحت تاثیر قرار میگیرد .

سیستمی برای کار با لومیون و انیمیشن سازی

اگر شما جز آندسته از افراد علاقه مند به انیمیشن باشید . پس باید برای خودتان یک سیستم جدا بافته تهیه کنید،   و یکم برنامه ریزی و خرج کرد روزانه خودتان را برای خرید یک غول انیمیشن مدیریت کنید .

 

برای ساختن انیمیشن در پروژه های معماری بسیاری از معماران علاقه دارند که در نهایت پروژه های معماری خود را به صورت انیمیشن به کارفرما ارائه دهند ،  یا جهت شرکت در مسابقات معماری بتوانند به همراه تیم طراحی انیمیشن سازی کنند ، که نرم افزار لومیون می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.


در پکیج جادوی تری دی مکس و پکیج نور پردازی ویری نیترو  به صورت کامل و دقیق نحوه کنترل سخت افزار و ایجاد فضاهای شلوغ و با جزییات بالا آموزش داده شده است

 برای مشاوره در اینستاگرام 

instagram : mojtaba.amirkhani

اما چطور؟ با چه سیستم و نرم افزاری انیمیشن بسازیم؟

حتی اگر این مقاله را هم نخوانده باشید و همین حالا یک ورژن از این نرم افزار را تهیه و شروع به نصب آن کنید . پس از پایان نصب و راه اندازی این برنامه مشاهده خواهید کرد که هرچه پول بدهیم آش میخوریم . این یک نرم افزار کاملا جی پی یو بیس است و داستان آن از بقیه نرم افزار ها کمی جداست .

به همین خاطر در بسیاری از گروه ها و فروم ها بحث میشود ، که نرم افزاری مانند لومیون را به هیچ عنوان با مکس و مایا و رویت و غیره مقایسه نکنید . چون کاملا اشتباه است و این نرم افزار دنیایی شبیه به دنیای بازی سازی و ریل تایم دارد و کار با آن بسیار لذت بخش خواهد بود . اما تری دی مکس هنگام  رندر کاملا سی پی یو سیستم شما را تحت کنترل خواهد داد ،  پس قبل از آن با چند قطعه سخت افزار آشنا شویم تا بدانیم برنامه از چه قرار خواهد بود

وظیفه RAM .  و مقدار آن هنگام کار با تری دی مکس چیست

قبل از شروع این بخش مقدار رم موبایل را فراموش  کنید . چون  مموری در گوشی یک عملکرد مانند هارد  کامپیوتر داشته  و فقط برای نگه داشتن اطلاعات میباشد . اطلاعات قابل ذخیره و نوشتن و پاک شدن هستند . اما رم های کامپیوتر کمی بد اخلاق بوده و یک مهمان و شخص را برای مدت طولانی نزد خود نگه نمیدارند و با خاموشی سیستم از داده ها  باید خداحافظی کنید .


تعریف رم یا حافظه کوتاه مدت کامپیوتر شما .

رم به حافظه کوتاه مدت کامپیوتر گفته می شود و وظیفه آن فراخوانی اطلاعات از روی هارد دیسک می باشد. به همین دلیل است که شما وقتی نرم افزار تری دی مکس و یا هر برنامه ای را بر روی هارد خود ذخیره میکنید، یا آبجکت های آماده زیادی دارید و آرشیو متریال های خود را در یکی از درایو های هارد دیسک خود ذخیره میکنید .پس از فراخوانی آنها درمحیط تری دی مکس مقداری از RAM  کامپیوتر شما اشغال می شود و این اطلاعات در داخل رم باید بارگذاری شود تا در صورت لزوم و پس از نورپردازی و متریال در هنگام رندر سی پی یو به راحتی بتواند اطلاعات را از RAM  دریافت نماید.


مشاوره رایگان خرید سیستم مناسب رندرینگ


در سال 99 سیستم رندرینگ بخریم یا خیر؟ مقاله جدید


عملکرد سی پی یو موقع کار کردن با تری دی مکس

یادتان باشد که CPU  هیچگاه اطلاعات شما را مستقیم از روی هارد واکشی نمی کند ، بین سی پی یو برای پردازش و هارد محل ذخیره اطلاعات یک حافظه با سرعت بالا به نام RAM  قرار گرفته است.

زمانی که شما بخواهید آبجکت های بیشتر و یا متریال هایی با کیفیت بالاتر داشته باشید و حتی پروژه های سنگین از درختان  را وارد  کنید نیاز دارید حتما مقدار RAM  سیستم خود را ارتقا دهید.و با مقدار های پایین رم یا ارور های نرم افزاری و یا کند شدن حرکت و چرخش در تری دی مکس و یا بسته شدن برنامه حتی   پلیر فیلم و موسیقی را شاهد خواهید بود .

 

آیا خرید سیستم رندرینگ با قیمت های جدید فایده ای دارد ؟

بار ها  دوستان خودتان را دیده اید که  چطور مدل سازی را به شکل حرفه ای انجام میدهند ..  سخت افزار مناسب برای این کار را تهیه کرده و پروژه های سنگین را درو میکنند .   در مرحله دوم مدیریت نر م افزار است .

 

جایی که خیلی از افراد اگر با این مقاله و سخت افزار  آشنایی داشته باشند ،و توانایی های نرم افزار  به صورت حرفه ای،   از لایه بندی ها در نرم افزار های طراحی غافل نخواهند شد . بسیاری از دوستان و شرکت های طراحی  هزینه خرید سخت افزار مناسب را ندارند . اما خیلی ساده فقط با مدیریت آبجکت ها و مدل سازی ها و متریال پروژه های سنگین را انجام میدهند .

نرم افزار انیمیشن سازی لومیون بعنوان یک نرم افزار Real Time در زمینه 3D Visualization ،  هنگام کار با این نرم افزار  از مقدار رم و قدرت کارت گرافیک و یک پردازنده  قوی غافل نشوید .

پیشنهاد گروه خانی برای انیمیشن و معماری

بهتر است در هنگام خرید سیستم حوزه کاری خود را مشخص کنید.اگر در همان ابتدا علاقه مند به انیمیشن و کار با نرم افزار لومیون و یا انیمیشن سازی با تری دی مکس  را دارید، بهتر است یک کارت گرافیک بالا انتخاب کنید و بر روی این بخش پول و هزینه بیشتری را کنار بگذارید .

البته داشتن CPU  بالا که بخش پردازش اصلی و قلب سیستم شماست نباید اجتناب کنید  .

پیشنهاد خرید سخت افزار برای رندر

در هنگام خرید سی پی یو حتما اطلاعات سخت افزاری خود را بالا  ببرید و تا جایی که میتوانید از دوستانتان در زمینه های طراحی به صورت حرفه ای مشغول به کار می باشند مشاوره بگیرید . از مشورت های بیهوده با برخی از فروشندگان سخت افزار که اطلاعات نرم افزاری ندارند دوری کنید .

 

سعی کنید از پردازنده هایی با معماری جدید از محصولات intel و amd  استفاده کنید . این دو اسم را حتما به خاطر بسپارید ،ر هنگام خرید پردازنده ها و انتخاب آنها دو شرکت بی رغیب در زمینه پردازنده های کامپیوتر خواهند بود .

اینکه کدام پردازنده با معماری اینتل و ای ام دی بهتر است جای سوال و بحث های زیادی است . اما در یک بحث کوچک هر کدام توانایی وضعف های خود را دارند و در کار بسیار قدرتمند .اما در باز ایران سهم بزرگی از پردازنده ها در دستان اینتل میباشد که واقعا در این سالها بسیار قوی عمل کرده  .

 

 با توجه به اینکه هر روز به تعداد و مدل های آنها اضافه میشود در این مقاله قصد نداریم اسم و مدلی را پیشنهاد دهیم .


سیستم مناسب کار با تری دی مکس مقاله جدید 


کارت گرافیک سیستم

نقش کارت گرافیک هنگام رندر و انیمیشن

VGA

در چند سال گذشته زمانی که برای خرید سخت افزار ها مراجعه میکردیم یکی از دلایل انتخاب کارت گرافیک . نصب شدن انواع بازیهای کامپیوتری بود . بسیاری از افراد فقط با این اصلاح کار داشتند . اما امروز که این مقاله را مطالعه میکنید با یکی از مهمترین و حیاتی ترین قطعه سیستم خود کارت گرافیک و یا نمایش دهنده و آرایش کننده سیستم شما خواهد بود .

 

شاید تعداد کمی از خانمها تمایل داشته باشند در ایران بدونه آرایش وارد محیط عمومی شوند .البته دختر های جوان .

و داشتن یک چهره زیبا و پوستی سالم و چشمان رنگی برای هر شخصی آقا و خانم میتواند مهم و جذاب باشد

این بخش از کار مربوط به همان کیفیت چهره ما یا گرافیک است

اما در قطعات سخت افزار علاوه بر نمایش بهتر بازیها و تحلیل نرم افزار ها بخش دیگری با نام جی پی یو که همان پردازشگر  است . کاری مانند سی پی یو را انجام میدهد . یعنی پسر عموی سی پی سو در سیستم شما

 

یک پردازنده دیگر که بر روی کارت گرافیک قرار گرفته  . و وظیفه اصلی آن انجام عملیات پردازش نرم افزا رهای جی پی یو بیس میباشد.

لومیون و یا موتور آر تی ویری میتواند از این بخش استفاده های زیادی ببرند و بدونه آنکه سی پی یو شما را تحت فشار قرار دهند .

البته در این مقاله هدف ما معرفی کارت گرافیک های کوادرو که قیمت هایی بالایی دارند نیست و شاید هر شخصی توان خرید این کارت های گرافیک را نداشته باشد

اما انتخاب یک گرافیک مناسب میتواند حوزه فعالیت شما را تحت تاثیر قرار دهد .

 

پس انتهای کلام شما اگر در حوزه رندرینگ و انیمیشن و بازیهای کامپیوتری حظور دارید . همچنان کارت گرافیک را یکی از قطعات مهم در سیستم خود تلقی کرده و به راحتی از کنار آن عبور نکنید . اما کارتهای گران قیمت را پیشنهاد نمیکنیم .

مادر بود  هنگام رندر چه کاری  انجام میدهد MAINBOARD

از اسم این قطعه مشخص است که مادر اصلی در سیستم و بورد اصلی و بزرگترین قطعه در کامپیوتر شماست

این طور بگوییم که اگر شما درب کیس خود را باز کنید بزرگترین و اولین قطعه ای که توجه شما را جلب میکند مادر بورد سیستم شما خواهد بود که تمام قطعات مانند رم سی پی یو هارد گرافیک و غیره بر روی آن نصب شده و ارتباط بین آنها را فراهم میکند . در اصل این بورد وظیفه هماهنگی و ارتباط به قطعات و دیتا ها را بر روی سیستم شما خواهد داشت


مشاوره رایگان خرید سیستم مناسب رندرینگ

 

نکته مهم . در هنگام خرید قطعات کامپیوتر حتما از چیپ های ماردبورد اطلاعاتی کسب کنید .تا پشتیبانی لازم از رم و گرافیک مورد نظر شما را داشته باشد . که این اطلاعات در جعبه ماردبورد و با توجه به مدل و برند در سایت سازنده درج شده است . گران بودن مادربورد دلیل بر بهتر بودن آن نیست . و مقدار سوکت های شبکه و یو اس بی و داشتن وای فای و غیر قیمت های مادربورد را تحت تاثیر قرار میدهد در حالی که چیپ های آنها با هم برابر است .

 مادربورد هیچ پردازشی را برای شما در هنگام مدل سازی رندر و انیمیشن انجام نمیدهد . اما انتقال اطلاعات و دیتاهایی که در هنگام کار با نرم افزار درخواست میکنید ،این قطعه میتواند با توجه به نوع معماری که دارد آنها را به بهترین شکل مدیریت کند .

. پیشنهاد .

 در هنگام خرید این قطعه سعی کنید تعداد اسلات  های مادربورد (محل قرار گیری رم )  که حداقل 4 باشد تا دیتاها با سرعت و عملکرد بهتری انجام شود .

مثال را اینگونه میزنیم . یک خیابان با دو لاین  تعداد حجم اتومبیل ها را میتواند بهتر جا به جا کند یا یک اتوبان چهار بانده . مطمئنن 4 بانده .

در این قسمت هم دیتاها نقش اتومبیل ها و معماری و نوع قرار گیری و انتقال دیتاها در ماردبود نقش اتوبان را دارد .

 

مقدار هارد سیستم شما برای رندر

هارد نقش ذخیر سازی سیستم شما را داشته و برای انتخاب آن شما باید تصمیم بگیرید چه مقدار دیتا در برنامه کاری خود دارید . و به هیچ عنوان بر روی سرعت رندر و نور پردازی شما نقشی نخواهد داشت .

هارد ssd  برای باز شدن بهتر تری دی مکس

اگر مکس سریع میخوای باز شه اینو حتما بزار

این یک هارد با عملکرد و سرعت بالا بوده و مانند یک حافظه فلش بزرگ در سیستم خواهد بود .

شما میتوانید نرم افزار های معماری و ویندوز را بر روی ان نصب کنید تا تری دی مکس با سرعت بیشتری باز شود .

و برای جلوگیری از کند شدن سیستم اطلاعات موزیک و فیلم را بر روی آن ذخیره نکنید تا حافظه آزاد در آن باقی بماند .

 

مقدار منبع تغذیه سیستم شما در هنگام رندر .

انرژی برسون تا بتونه کار کنه

یکی از مهم ترین بخش هایی که در هنگام خرید یک سیستم حرفه ای باید به آن توجه کنید انتخاب منبع تغذیه مناسب یا همان پاور power در کامپیوتر است که .

این قطعه در سیستم های معممولی همیشه بسیار سطحی ومعممولی دیده میشود .

زمانی که وارد دنیای حرفه ای شوید متوجه اهمیت آن خواهید شد .

تمام قطعاتی که انتخاب کردید باید ولتاژ مناسب به آنها برسد تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهند .

اگر پاور از استاندارد های لازم بر خوردار نباشد مشکلات شدید پیش خواهد آمد .

در هنگام نور پردازی و رندر سی پی یو شما و کارت گرافیک و فن سیستم با سرعت بالا و تمام قدرت شروع به کار میکنند. اگر پاور توانیایی برق رسانی و ولتاژ مناسب را برای قطعات نداشته باشد عملیات با شکست مواجه خواهد شد .

پیشنهاد. برای خرید این قطعه مدل هایی مانند گرین green  در بازار محبوبیت بالایی داشته و درس خود را پس داده اند .

 

کولر یا خنک کننده های سی پی یو

موقع رندر سیستم رو خنک نگه دار

در گذشته بسیاری از افراد که به صورت حرفه ای طراحی و تری دی کار میکردند با شروع فصل گرما و یا هنگام رندر درب های کیس را باز کرده و یک پنکه یا خنک کننده جلوی آن قرار میدهند تا از داغ شدن سیستم جلوگیری کنند .

 

با توجه به پیشرفت هایی در این چند سال داشته . امروز در بازار شاهد خنک کننده هایی با مدل های مختلف و معماری متفاوت هستیم .

پیشنهاد میکنم در هنگام خرید از کولر های با برند های معروف استفاده کنید تا در هنگام رندر مقدار حرارت سی پی یو  و سیستم شما افزایش پیدا نکند .

 

و در پایان

هدف ما در این مقاله آشنایی شما عزیزان با قطعات سخت افزاری مهم و حیاتی  بود تا شما عزیزان زمانی که برای خرید یک سیستم حرفه ای به فروشگاه مراجعه میکنید ،  اطلاعات لازم را جهت خرید سیستم داشته وبا اسم هر کدام از آنها و عملکرد آن در سیستم آشنا باشید .


انتخاب لپ تاپ مناسب کارهای معماری و مهندسی


مجتبی امیرخانی

مدرس نرم افزار های معماری

 ایستاگرام  mojtaba.amirkhani

 

مشاوره رایگان خرید سیستم مناسب رندرینگ

 

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

aftereffect-training-package-in-architecture

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

The-object-is-ready-for-3dmax

آبجکت آماده تری دی مکس

در این بسته آموزشی آبجکت های آماده با موضوعات مختلف برای طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی . برای فضاهای مسکونی . اداری . ورزشی . پارک . ساحل . تجاری . پزشکی . و غیره تولید و جکع آوری شده است

3d max-training-package-in-architecture

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

نظرات

معینیان
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
داداش مطلبت خیلی خوب بود ولی نا امید میکنی آدمو یه بارکه بگو باید همه چی رو خوب ببندی دیگه
تری دی خانی

سلام . دوست عزیز اینجا موضوع بستن و معرفی کدام قطعه نبود . بلکه آشنا شدن با اون قطعه از سیستم و عملکرد اون هست که موقع انتخاب بدونیم چرا باید بالا باشه و چقدر باشه و چقدر بابتش پول بدیم 

کمال
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام لطفا سیستم پیشنهادی تون برای کار با نرم افزارهای 3d max و vray بگید ممنون
تری دی خانی

سیستم پیشنهادی بر اساس مقدار بودجه شما برآورد میشه . با تشکر 

علی
۱۳۹۸/۰۳/۰۲
سلام خسته نباشید مقدار با بودجه ۲۰ تومن چه سیستمی با چه مشخصاتی میشه ردیف کرد،کار رندرینگ و ساخت انیمیشن و تدوین فیلم و معماریو بشه انجام داد باهاش؟
تری دی خانی

سلام . برای سفارش سیستم و اطلاعات سخت افزاری به بخش پشتیبان پیام بدین تا پیشنهاد قطعات و به قیمت روز بازار رو بهتون معرفی کنند . با تشکر 

علی
۱۳۹۸/۰۳/۰۳
سلام خسته نباشید مقدار با بودجه ۲۰ تومن چه سیستمی با چه مشخصاتی میشه ردیف کرد،کار رندرینگ و ساخت انیمیشن و تدوین فیلم و معماریو بشه انجام داد باهاش؟
تری دی خانی

سلام . با توجه به تغییر قیمت بازار باید همون روز استعلام بگیرید برای قیمت . 

رجبی
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
سلام، وقتتون بخیر. من میخوام کار با نرم افزار تری دی مکس رو یاد بگیرم. سوالم اینه که برای من که مبتدی هستم لپ تاپ کفایت میکنه یا به فکر خرید pc باشم؟
تری دی خانی

برای شروع کار با نرم افزار مشکلی از بابت سیستم وجود نداره . اما بهتره در کار های حرفه ای تر سیستم  رو ارتقا بدین و برای رندر ها بهتره از pc  استفاده بشه تا لپ تاپ 

م.طاها
۱۳۹۸/۰۵/۱۸
سلام ممنون از مطالبتون بنده مکس کارم برای ارتقا سیستم کمک میخواستم امکانش هست اطلاعات سیستم براتون بفرستم شما راهنمایی کنید . چطور و اول کدام قطعه ارتقا داده بشه.تشکر
تری دی خانی


عرفان کاشی تراش
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
سلام من سیستم خریدم اما پیشنهاد خنک کننده به من ندادن و گفتن همین فن برای سیستم کافیه به نظر شما چکار کنم .
نغمه صفر پور
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
سلام من چطور بايد از مشاوره خريد سيستم استفاده كنم
تری دی خانی

سلام . در اینستاگرام و یا شماره پشتیبانی پیام بدین 

شه
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عالی ممنون
تری دی خانی

سپاس

ارام محمدی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
سلام برای رندرو و انیمشن سازی لبتابی را با چه مشخصاتی بخرم که هنگ نکنه و بتونم کار کنم از نظر مالی مهم نیس فقط شما رم و گرافیک را ذکر نمایید
تری دی خانی

سلام . برای مشاوره رایگان خرید سیستم به بخش پشتیبان پیام بدین که سریع تر پاسخ دریافت کنید . با تشکر 

محصولات پیشنهادی مرتبط

خرید بسته آموزشی لومیون

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

خرید پک آموزش vray

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی