لیست تعرفه طراحی تری دی سال 1400

لیست تعرفه طراحی تری دی سال 1400
چکیده این مطلب : انتشار : 36260

با توجه به درخواست شما عزیزان که در سال های گذشته لیست تعرفه طراحی تری دی خدمت شما عزیزان اعلام میشد . امسال هم مانند سال های گذشته و با توجه به نرخ تورم در کشور . لیست تعرفه ها و قیمت پروژه های تری دی برای شما معماران و تری دی آرتیست های محترم از طرف شرکت تری دی خانی و جلسات مختلف از بین متخصصین این امر اماده و تنظیم شده است و صورت فایل پیدی اف در انتهای این مطلب قرار داده شده است

تعرفه تری دی در سال 1400 

با توجه به درخواست شما عزیزان که در سال های گذشته لیست تعرفه طراحی تری دی خدمت شما عزیزان اعلام میشد . 

امسال هم مانند سال های گذشته و با توجه به نرخ تورم در کشور . لیست تعرفه ها و قیمت پروژه های تری دی برای شما معماران و تری دی آرتیست های محترم از طرف شرکت تری دی خانی و جلسات مختلف از بین متخصصین این امر اماده و تنظیم شده است و صورت فایل پی دی اف در انتهای این مطلب قرار داده شده است 

 

 

 

لازم به ذکر است که قبل از دانلود تعرفه های تریدی در سال 1400 . 

 

تعرفه های تری دی و ترسیم پلان معماری سال 1402

 

بسیاری از کاربران سوال میپرسند که ما چطور باید پروژه های تری دی خودمان را محاسبه کنیم .

  • چطور پروژه های تری دی خودمان را قیمت گذاری کنیم
     
  • باید بر اساس متر یا بر اساس هر شات رندر و یا بر اساس وقت و زمان و کیفیت کار قیمت بدهیم .

 

 

تعرفه های تری دی و ترسیم پلان معماری سال 1402

 

تمام مطالب و موضوعاتی که در این خصوص توضیح داده شده است را به دقت مطالعه نمونه و یا با پرینت گرفتن این فرم در دفتر کار خودتان به صورت یک فایل ذخیره نمایید . تا در اختیار کارفرمایان محترم قرار دهید . 

قیمت پروژه های سه بعدی در سال1400 طبق جدول زیر تعریف می گردد.

این قیمت بر اساس یک قیمت پایه در کل کشور محاسبه شده است.طراحان می توانند بر اساس اقلیم و موقعیت منطقه 20% بالا یا پایین تر از قیمت پیشنهادی را مطالبه نمایند.

تعرفه های تری دی و ترسیم پلان معماری سال 1402

  • اما توصیه بر آن است که در صورت امکان از ارائه قیمت به صورت متری خودداری نمایید و کار را بر اساس میزان وقت و زمان قیمت گذاری کنید 

 

  1. رندرهای بیلبوردی و رندر شب 10% کل مبلغ قرارداد می باشد.
  2. در خصوص پروژه هایی که به متراژ محاسبه می شود، در صورت تمایل و هماهنگی طرفین، می توانند برای تعیین هزینه پروژه، طبق جدول محاسبه نمایند

 

  1. هزینه های جدول شماره بر اساس تعرفه پروژه تری دی سال 1400 بوده و با توجه به افزایش تورم سالیانه،هرسال 10%به مبالغ فوق افزوده می گردد. و با توجه به افزایش قیمت ها در سال 1400قیمت ها دوباره محاسبه گردید .
  2. تمامی هزینه ها در جدول     بابت تعرفه تری دی  در نرم افزار های سه بعدی بوده  و  قیمت طراحی دستی و ایده ها و ساخت ماکت و برداشت معماری از کار و نظارت جداگانه و با توجه به سطح کیفیت و تجربه شخص یا دفتر طراحی محاسبه شده و قیمت ثابت نخواهد داشت .

قیمت های طراحی و سهمیه مهرهای نظام مهندسی ،داشتن  پروانه اشتغال ، معیار و تعرفه قیمت جداگانه داشته ، که از سایت نظام مهندسی استان مورد نظر قابل دانلود خواهد بود و هیچگونه ارتباطی به این لیست و تعرفه قیمت ها نخواهد داشت .

  1. هزینه مشاوره معماری، بدون طراحی و اسکیس  و فقط حضور در محل پروژه به ازای هر ساعت مشاوره،برای مهندسین با سابقه یک تا سه ساله 150000 تومان و برای مهندسین با سابقه 3 تا 8 سال  350000 تومان  و برای مهندسین با سابقه 8 تا 10 ساله 1000000 تومان می باشد.و برای همکاران بالاتر از ده سال به صورت تجربه چندین ساله و موقعیت پروژه و عملکرد گروه مهندسی خواهد بود .
  • هزینه ایاب و ذهاب جداگانه محاسبه می شود.
  • طراح موظف است، که تری دی ها را در 3 مرحله : مدل های اولیه، مدل و نورپردازی اولیه، رندر نهایی تحویل داده و مبالغ را در هر سه مرحله دریافت نماید.
  1. ویرایش پروژه در صورت درخواست کارفرما، مرحله اول رایگان و در مراحل بعد بر روی مبلغ پروژه افزوده می گردد.
  2. هزینه های فوق بدون محاسبه فاز2 و دیتایل های اجرایی می باشد.
  3. قیمت های جدول 1 برای کل کشور بوده و در صورت شاخص بودن پروژه و موقعیت و یا اقلیم شمال و جنوب کشور و توجه به ساخت و ساز بالا و استفاده از متریال های گران قیمت، تیم طراحی می تواند، 20% را به مبلغ فوق اضافه نماید.
  4. قیمت های فوق براساس ارائه کار نهایی بوده و به هیچ عنوان استفاده از نوع موتور رندر ویری/منتال ری/کرونا،لومیون و غیره و حتی نرم افزار های شبیه ساز تاثیری در افزایش قیمت پروژه نخواهد داشت و فقط خروجی کار، در دستور کار می باشد.
  5. استفاده از پست پروداکشن و افزایش کیفیت خروجی بخشی از کار بوده و بر روی تعرفه جدول شماره 1 و سطح کار A محاسبه گردیده است.
  6. پروژه های با پوشش گیاهی بالا و استفاده از گونه های خاص از درخت و گیاهان در صورن مدلسازی 15% به قیمت پروژه افزوده می شود.
  7. مدت زمان رندر هیچ ارتباطی به کارفرما نداشته و تاثیری در افزایش قیمت نخواهد داشت ، و تیم مهندسی مسئول تامین سیستم های حرفه ای برای رندر ها خواهد بود
  8. توجه : با توجه به بالا رفتن سطح انتظار مشتریان و همچنین افزایش سطح کاری همکاران طبق فرم تعرفه سال 99 و 1400 توجه به رقابت در بازار طراحی ، سطح کاری   سوم     دیگر قادر به دریافت دستمزد نخواهد بود و همکاران عزیز باید سطح کاری خودشان را  ارتقا دهند . ( c )
  9. توجه . طبق تعرفه سال 1400 تمام موارد طراحی از لیست حذف شده ،و این قیمت ها فقط جهت انجام تری دی و رندر میباشد وهزینه طراحی و ایده های معماری بر اساس وقت و زمان طراح جداگانه قابل محاسبه خواهد بود

 

تعرفه های تری دی و ترسیم پلان معماری سال 1402

تعرفه های تری دی و ترسیم پلان معماری سال 1402

تعرفه طراحی قیمت ها سه بعدی

تعرفه تری دی سال  1401 

 

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Dragon-full-packing

فول پکیج تری دی خانی

مجموعه پکیج های کامل تری دی خانی به همراه هدیه و شرکت در قرعه کشی.

Teaching-3D-cabinet-design

آموزش طراحی سه بعدی کابینت

پکیج آموزش کابینت ممبران بهترین نرم افزار های طراحی سه بعدی کابینت کدام است آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس را چطور شروع کنم آموزش طراحی کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران،کابینت مدرن ، کابینت ام دی اف در پکیج طراحی کابینت تری دی خانی قرار داده است آنالیز طراحی کابینت و طرح های قابل اجرا در نرم افزار های سه بعدی کابینت چگونه کابینت ممبران بسازیم ابتدا باید بدانید پکیج طراحی کابینت را چکونه انتخاب کنید در این پکیج آموزشی کابینت ، به شکل کامل به آموزش دو نرم افزار های طراحی سه بعدی به شکل کاملاً پروژه محور ، همراه متریال نور و رندر و مدل های آماده برای طراحی کابینت آشپزخانه پرداخته شده است شاید این سوال برای شما پیش بیاد که در این پکیج آموزشی طراحی سه بعدی کابینت تری دی خانی چه نرم افزارهایی آموزش داده شده است و ما برای یادگیری طراحی کابینت آشپزخانه در این پکیج چه نرم افزار های سه بعدی را آموزش خواهیم دید امروزه پر کاربرد ترین نرم افزار های سه بعدی برای طراحی کابینت در سبک های مدرن و طراحی ممبران یا کابینت کلاسیک دو نرم افزار قدرتمند 3dmax و نرم افزار سه بعدی اسکچاپ می باشد

aftereffect-training-package-in-architecture

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

نظرات

سیمین دامونی
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
واقعا ممنونم جناب مهندس از راهنمایی شما . برنامه و وب سایت شما بی نظیره . عالی
تری دی خانی

سلام سیمین عزیز . لطف دارید به ما  

لیدا ابوالفتح زاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
سلام وقت بخیر من یک سوال داشتم قیمت هر ثانیه طراحی یک کانکس سه بعدی با تریدی مکس چنده ؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
تری دی خانی

سلام این موارد به ثانیه  نیست 

یوسف رضاپور
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام .جناب مهندس خیلی ممنون از راهنمایی شما .امکان داره کاری که برای کارفرما طراحی کردم رو به شما نشون بدم وشما قیمتی که من بایدبه کرفرما بگم رو به من بگید؟
تری دی خانی

سلام . بله میتونید کار ها رو برایمون واتساپ ارسال کنید و مشاوره بگیرید 

میرزاخانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
سلام وقتتون بخیر برای مدل سازی سه بعدی با رویت سازه(بیم استراکچرز) یک ساختمان و یا یک پل چه هزینه ای مناسب هستش؟
تری دی خانی

سلام تعرفه ها رو در بخش واتساپ بپرسید 

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

خرید پکیج رویت استراکچر

خرید پکیج رویت استراکچر

ورود به دنیای حرفه ای مهندسی معماری ، در پکیج جامع رویت revitکه آموزش صفر تاصد این پکیج مخصوص برای ورود به بازار کار معماری میباشد .با پکیج رویت شارپ آموزش صفر تاصد رویت بهترین پکیج رویت پکیج جامع آموزش رویت اگر در یک جمله بخواهیم پکیج revit architecture را برای شما توضیح دهیم .اینگونه بیان میکنیم بدون یادگیری رویت ،معماری شما ناقص خواهد ماند .

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی