تعرفه قیمت طراحی تری دی سال 99

تعرفه قیمت طراحی تری دی سال 99
چکیده این مطلب : انتشار : 28137

با توجه به افزایش قیمت ها ، هزینه طراحی تری دی و پروژه های معماری را چطور محاسبه کنیم


 

قیمت طراحی تری دی سال99 با توجه به افزایش قیمت ها در سایت تری دی خانی آماده گردید .


 

بسیاری از کاربران سؤال میپرسند که ما چطور باید پروژه های تری دی خودمان را محاسبه کنیم .

  • چطور پروژه های تری دی خودمان را قیمت دهیم


 

 

 

  • آیا باید بر اساس متر یا بر اساس هر شات رندر و یا بر اساس وقت و زمان و کیفیت کار قیمت بدهیم .

 

ما در سال های قبل فرم کامل تعرفه قیمت پروژه های تری دی را در وب سایت تری دی خانی قرار داده ایم  و همینطور تعرفه در سال جدید، رعایت این نکات باعث میشود تا شما بتوانید در راحت ترین حالت ممکن هزینه پروژه های خودتان را دریافت کنید .


 

فرم قرار داد پروژه های تری دی و معماری


تعرفه قیمت تری دی  در سال 1400 

 

تعرفه تری دی سال  1401 

دانلود تعرفه قیمت ها به صورت پی دی اف در انتهای همین مقاله قرار داده شده است  

  • نکته اول . بعد از مطالعه و آشنایی با قیمت های تری دی حتما فرم قرار داد را از سایت دانلود کنید .

 

  • نکته دوم . با توجه به خواسته های کارفرما در بازار امروز . هیچ پروژه ای را به صورت رندری و یا رندر شات محاسبه نکنید . چون در دید کارفرما شما فقط یک تصویر به او تحویل داده اید و دریافت مبلغ هم سخت خواهد شد .

 

 

و از طرف دیگر شما برای زاویه های دیگر کلی وقت و زمان و مدل سازی کرده اید در حالی که کارفرما با دیدن قیمت پروژه های شما مجبور به حذف قسمت های دیگر پروژه شده که در این حالت وقت و زمان خودتان  را از دست داده اید و بابت کار های انجام شده هزینه ای دریافت نکرده اید .

تری دی کار های حرفه ای . بر اساس وقت و زمان و کیفیت پروژه قیمت ها را اعلام میکنند .

هزینه طراحی و مدل سازی با تری دی مکس

تعرفه قیمت طراحی با رویت

هزینه طراحی و رندر با اسکچاپ

هزینه رندر های ویری و کرونا .

 

تعرفه قیمت ها بدون در نظر گرفتن نرم‌افزار تری دی و موتور رندر میباشد .

پس فقط خروجی کار مهم بوده و اگر با نرم‌افزار های مختلف کار میکنید میتوانید توانایی خودتان را در مدل سازی درست و حرفه ای و رندر با کیفیت بسنجید و یک قیمت معقولانه بر اساس کار اعلام کنید .

نکته مهم . بخش زیادی از قرار داده پروژه های شما در بازار امروز به تجربه کاری شما باز میگردد . پس لطفاً از اعلام قیمت های تند در بازار خودداری کنید تا در پروژه های بعدی به مشکل نخورید . برای کسب تجربه و برند شدن به زمان نیاز دارید تا بتوانید پول برند یا اسم خودتان را از کارفرما بگیرید .

 

طبق هماهنگی و جلسات مکرر از بین طراحان و معماران برجسته کشور و با توجه به نوسانات و تورم کشور تعرفه قیمت پروژه های سه بعدی در سال99 طبق جدول زیر تعریف می گردد.

این قیمت بر اساس یک قیمت پایه در کل کشور محاسبه شده است.طراحان می توانند بر اساس اقلیم و موقعیت منطقه 20% بالا یا پایین تر از قیمت پیشنهادی را مطالبه نمایند.

 

قیمت های طراحی و سهمیه مهرهای نظام مهندسی معیار و تعرفه قیمت جداگانه داشته ، که از سایت نظام مهندسی استان مورد نظر قابل دانلود خواهد بود و هیچگونه ارتباطی به این لیست و تعرفه قیمت ها نخواهد داشت .

 

با توجه به نوع پروژه در جدول زیر،قیمت بر اساس متر و یا به صورت کامل اعلام شده است. فضای خالی در جدول به معنای عدم توانایی انجام کار در آن سطح خواهد بود .

 

هزینه های پروژه به صورت  رندر شات محاسبه نمیگردد . و طراح باید در فضاهای داخلی و نما بر اساس وقت و زمان و آبجکت های استفاده شده در کار هزینه هارا محاسبه کند . و حتی میتواند برای یک نما چندین زاویه را بدون افزایش قیمت به عنوان خروجی به کارفرما تحویل دهد .

 

توجه : با توجه به بالا رفتن سطح انتظار مشتریان و همچنین بالا بردن سطح کاری همکاران طبق فرم تعرفه سال 99 سطح کار c  با توجه به رقابت در  بازار طراحی دیگر قادر به دریافت دستمزد نخواهد بود و همکاران عزیز باید سطح کاری خودشان را به مرحله   b , aارتقا دهند .

 

توجه . طبق تعرفه سال 99 تمام موارد طراحی از لیست حذف شده ،و این قیمت ها فقط جهت انجام تری دی و رندر میباشد وهزینه طراحی و ایده های معماری بر اساس وقت و زمان طراح جداگانه قابل محاسبه خواهد بود

 

تعرفه قیمت ها صرفاً به جهت اطلاع رسانی طراحان کل کشور بوده و شرکت تری دی خانی هیچ گونه مسئولیتی در صورت بروز مسائل حقوقی بین طرفین ( طراح و کارفرما ) نخواد داشت

 

بعد از تعیین سطح کار و قیمت طراحی ، میتوانید آن را در فرم قرار داد معتبر که در سایت قرار داده شده انتقال دهید .

موضوع دکوراسیون داخلی یک واحد کامل ( هال و پذیرایی – آشپزخانه – یک خواب –و حمام میباشد - ) نمایش فضاهای دیگر مانند راهرو ها – void –  - راه پله بیرونی – پارکینگ – انباری – اتاق خواب اضافه –سرویس ها- نمایش فضاهای تفریحی در واحد ها – و غیره با توافق طرفین به قیمت کار اضافه خواهد شد

طراحی مدل های سه بعدی  و طراحی قطعات صنعتی . جهت سفارش در واتساپ پیام دهید  09369389679

تعرفه قیمت تری دی  در سال 1400 

تعرفه تری دی سال  1401 

 مشاوره قیمت پروژه در اینستاگرام 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

aftereffect-training-package-in-architecture

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

Teaching-3D-cabinet-design

آموزش طراحی سه بعدی کابینت

پکیج آموزش کابینت ممبران بهترین نرم افزار های طراحی سه بعدی کابینت کدام است آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس را چطور شروع کنم آموزش طراحی کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران،کابینت مدرن ، کابینت ام دی اف در پکیج طراحی کابینت تری دی خانی قرار داده است آنالیز طراحی کابینت و طرح های قابل اجرا در نرم افزار های سه بعدی کابینت چگونه کابینت ممبران بسازیم ابتدا باید بدانید پکیج طراحی کابینت را چکونه انتخاب کنید در این پکیج آموزشی کابینت ، به شکل کامل به آموزش دو نرم افزار های طراحی سه بعدی به شکل کاملاً پروژه محور ، همراه متریال نور و رندر و مدل های آماده برای طراحی کابینت آشپزخانه پرداخته شده است شاید این سوال برای شما پیش بیاد که در این پکیج آموزشی طراحی سه بعدی کابینت تری دی خانی چه نرم افزارهایی آموزش داده شده است و ما برای یادگیری طراحی کابینت آشپزخانه در این پکیج چه نرم افزار های سه بعدی را آموزش خواهیم دید امروزه پر کاربرد ترین نرم افزار های سه بعدی برای طراحی کابینت در سبک های مدرن و طراحی ممبران یا کابینت کلاسیک دو نرم افزار قدرتمند 3dmax و نرم افزار سه بعدی اسکچاپ می باشد

learning-post-production

آموزش کامل پست پروداکشن

در این محصول شما بعد از رندر و خروجی در مرحله پست پروداکشن قرار میگیرید ، با اصول رنگ بندی در فتوشاپ و نحوه ایجاد درخت و انسان و بکگراند.همچنین ایجاد شیت بندی در معماری آشنا خواهید شد.

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی