دو نرم افزار حرفه ای برای طراحی کابینت

دو نرم افزار حرفه ای برای طراحی کابینت
چکیده این مطلب : انتشار : 5578

بهترین نرم افزارهای طراحی کابینت کدام هستند. آموزش گام به گام تری دی مکس برای طراحی کابینت چگونه است. سوالاتی که هر روز ذهن بسیار زیادی از کاربر ها را به خودش مشغول کرده است . هزینه طراحی کابینت آشپزخانه چقدر است و چطور باید برای طراحی پروژه قیمت دهیم

دو نرم افزار حرفه ای  طراحی کابینت 

  • بهترین نرم افزارهای طراحی کابینت کدام هستند. آموزش گام به گام تری دی مکس برای طراحی کابینت چگونه است.
  • سوالاتی که هر روز ذهن بسیار زیادی از کاربر ها را به خودش مشغول کرده است .

هزینه طراحی کابینت آشپزخانه چقدر است و چطور باید برای طراحی پروژه قیمت دهیم.

اسکچاپ و تری دی مکس چطور در طراحی کابینت به ما کمک میکند .

طراحی کابینت کلاسیک با تری دی مکس.

  • چطور در تری دی مکس به راحتی مدل سازی و طراحی کابینت را انجام دهیم. 
  • چطور کابینت ممبران را در تری دی مکس انجام دهیم. 
  • مدل آماده آشپزخانه و کابینت تری دی مکس برای دانلود رایگان. 
  • طراحی کابینت مدرن با تری دی مکس.

کارهایی که میتوانیم به راحتی با تری دی مکس انجام دهیم. نرم افزار تری دی مکس در واقع برای طراحی کابینت ساخته نشده است. اما چرا از تری دی مکس برای طراحی و مدل سازی کابینت استفاده میکنیم?

 یکی از دلایل استفاده از برنامه مکس برای طراحی و دکوراسیون داخلی و حتی معماری این بوده که نرم افزار مکس توانایی های بالایی در اجرا و مدل سازی کردن تجهیزات آشپزخانه و پارتیشن بندی داشته است.

طراحی کابینت ممبران و کابینت مدرن در تری دی مکس چطور به چه صورت انجام میشود ؟

شما به راحتی با چند دستور ساده در نرم افزار تری دی مکس قادر خواهید بود که به راحتی مدل هایی را ایجاد کنید که شاید خودتان باورتان نشود که آیا به این راحتی هم میشود یک نرم افزار طراحی فضای آشپزخانه را انجام دهیم. فرقی ندارد که شما به دنبال طراحی ممبران باشید یا طراحی کابینت مدرن.

  • مدل سازی کابینت در چه نرم افزاری راحت تر است.

فرقی نمیکند با کدام نرم افزار تری دی کار میکنید ،در واقع روش و دستورات مدل سازی است که میتواند به شما کمک کند

طراحی کابینت با اسکچاپ راحت تر است یا تری دی مکس.

هر دو نرم افزار اسکچاپ و تری دی مکس توانایی طراحی و مدل سازی کابینت را دارند اما 2 مسئله اینجا داریم عبارت راحت تر یا سریع تر:

در اسکچاپ شما میتوانید سریع تر و راحت تر به نتیجه برسید ،اما همین مدل سازی در مکس کمی زمان بر خواهد بود. شاید با خودت فکر کنی ، خب چه کاری است ، من همان اول یا اسکچاپ شروع میکنم . 

با همه خوبی هایی که نرم افزاری مانند اسکچاپ دارد . اما به همان مقدار تری دی مکس میتواند مدل های بسیار پیچیده با مش های بالا به شما بدهد که در کیفیت رندر هایتان کمک خواهد کرد .

اسکچاپ مدل های Lowploy یا با فیس های پایین به شما خواهد داد . 

اما تری دی مکس با جزئیات بالا.

به همین دلیل زمان طراحی هم بیش تر خواهد بود و البته مدت زمان یادگیری با تری دی مکس هم بسیار بیشتر است. البته پلاگین های طراحی کابینت برای تری دی مکس وجود دارد .

شما میتوانید از تری دی مکس برای رندر ها و طراحی های ژورنالی نیز استفاده کنید ، که در بخش های حرفه ای واقعاً تفاوت واقعیت و تری دی بسیار مشکل خواهد بود .

حتی بسیاری از تصاویر ژورنالی و یا مجلات دکوراسیون داخلی در واقع به صورت تری دی و توسط نرم افزار تری دی مکس طراحی شده است ،  در نهایت برای خروجی گرفتن در هر دو نرم افزار اسکچاپ و تری دی مکس میتوانید اقدام کنید.

موقع طراحی و یادگیری نرم افزارهای تری دی اشتباه نکنید، بسیاری از کاربران وقتی کلمه با کیفیت را میشنوند همان ابتدای کار به دنبال بهترین نرم افزار هستند، بدون آن که به این نکته توجه کنند که چقدر میتوانند برای آن وقت بگذارند. اگر وقت زمان کافی برای یادگیری تری دی مکس ندارید پس طراحی کابینت را با اسکچاپ شروع کنید تا سریع تر به نتیجه برسید. 

برای تری دی مکس شما ابتدا به وقت و زمان و بعد صبر و حوصله نیاز دارید، شاید برای حرفه ای شدن در تری دی مکس نیاز داشته باشید تا چند ماه وقت بگذارید.

مدل سازی کابینت با تری دی مکس:

در آموزش های رایگان و حتی پکیج جادوگر تری دی مکس به صورت کامل به آن پرداخته شده و تمام دستوراتی که نیاز دارید تا مدل سازی کابینت را در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک یا طراحی ممبران انجام دهید در این پکیج قرار دادیم

طراحی درب کابینت کلاسیک در مکس .

آموزش گام به گام طراحی کابینت در مکس.

در این آموزش ها شما مرحله به مرحله با تمام دستورات و نحوه طراحی و ضوابط طراحی کابینت آشنا خواهید شد. حتی اگر رشته غیر مرتبط باشید و حتی اطلاعاتی درباره معماری و طراحی کابینت نداشته باشید به راحتی میتوانید این آموزش ها را مشاهده کرده و انجام دهید. 

چطور میتوانم در یک فروشگاه طراحی کابینت به عنوان طراح مشغول به کار شوم.

بسیاری از کارگاه های ساخت و طراحی کابینت ام دی اف، ممبران و غیره نیاز دارند تا طرح های کابینت خودشان را به مشتری ها نشان دهند.

به همین دلیل یا خودشان باید این کار را انجام دهند و یا از یک شخص آشنا به نرم افزارهای طراحی کابینت به عنوان طراح بخواهند که با دفتر و کارگاه آن ها همکاری کند که این همکاری میتواند به صورت پاره وقت یا تمام باشد و شما میتوانید یک نرم افزار مانند تری دی مکس یا اسکچاپ را به عنوان نرم افزار آموزشی شروع کنید .

این که کدام نرم افزار بهتر است ، بالا توضیح دادیم . با توجه به شرایط ،زمان و قدرت یادگیری شما خواهد داشت.

تمام آموزش ها به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است اما برای آموزش های پروژه محور و فصل به فصل و یادگیری گام به گام تری دی مکس و اسکچاپ میتوانید در صفحه محصولات پکیج ها را مشاهده کنید تا بعد از تهیه پکیج های طراحی کابینت بتوانید به راحتی در دفترها مشغول به کار شوید

 

مدرس مجتبی امیرخانی . معمار و مدرس نرم افزار های معماری. 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Teaching-3D-cabinet-design

آموزش طراحی سه بعدی کابینت

پکیج آموزش کابینت ممبران بهترین نرم افزار های طراحی سه بعدی کابینت کدام است آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس را چطور شروع کنم آموزش طراحی کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران،کابینت مدرن ، کابینت ام دی اف در پکیج طراحی کابینت تری دی خانی قرار داده است آنالیز طراحی کابینت و طرح های قابل اجرا در نرم افزار های سه بعدی کابینت چگونه کابینت ممبران بسازیم ابتدا باید بدانید پکیج طراحی کابینت را چکونه انتخاب کنید در این پکیج آموزشی کابینت ، به شکل کامل به آموزش دو نرم افزار های طراحی سه بعدی به شکل کاملاً پروژه محور ، همراه متریال نور و رندر و مدل های آماده برای طراحی کابینت آشپزخانه پرداخته شده است شاید این سوال برای شما پیش بیاد که در این پکیج آموزشی طراحی سه بعدی کابینت تری دی خانی چه نرم افزارهایی آموزش داده شده است و ما برای یادگیری طراحی کابینت آشپزخانه در این پکیج چه نرم افزار های سه بعدی را آموزش خواهیم دید امروزه پر کاربرد ترین نرم افزار های سه بعدی برای طراحی کابینت در سبک های مدرن و طراحی ممبران یا کابینت کلاسیک دو نرم افزار قدرتمند 3dmax و نرم افزار سه بعدی اسکچاپ می باشد

Dragon-full-packing

فول پکیج تری دی خانی

مجموعه پکیج های کامل تری دی خانی به همراه هدیه و شرکت در قرعه کشی.

Package-How-to-make-money-in-architecture

پکیج درآمد دلاری در معماری

چطور باید در معماری حقوق و درآمد مناسب داشته باشیم و بتوانیم با کارفرما یا مشتری وارد پروژه و درآمد زایی عالی شویم، در این پکیج عملکرد و تکنیک های حرفه ای معماران آموزش داده شده است

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

آبجکت آماده تری دی مکس

آبجکت آماده تری دی مکس

در این بسته آموزشی آبجکت های آماده با موضوعات مختلف برای طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی . برای فضاهای مسکونی . اداری . ورزشی . پارک . ساحل . تجاری . پزشکی . و غیره تولید و جکع آوری شده است

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی