درآمد یک تری دی مکس کار چقدر است

درآمد یک تری دی مکس کار چقدر است
چکیده این مطلب : انتشار : 52695

خوشبختانه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد را انتخاب کرده‌اید به جرات می‌توانیم بگوییم که بازار کار تری دی مکس و طراحی برای آقا و خانم‌های مهندس معمار یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در بازار جهان محسوب می‌شود بسیاری از شرکت‌ها و طراحان به دنبال افراد جهت ارائه طراحی مدل‌سازی رندر می‌باشند


 

درآمد یک تری دی مکس کار چقدر است ؟

 برای هرکدام از ما کسب درآمد و تأمین شغلی یک نکته حیاتی محسوب می‌شود به‌طوری‌که شاید در قدم اول قبل از شروع یک‌رشته و کار خوب ابتدا از حقوق و مزایای آن صحبت می‌کنیم شاید بارها شده که دوستان و آشنایان شما درجایی مشغول به کار شدند و شما در اولین سؤال از آن‌ها پرسیده‌اید خوب چقدر حقوق میدن؟ خوب هست؟ راضی هستی؟ پس بیایید  در حوزه معماری و درآمد یک تری دی مکس کار کمی صادقانه و شفاف صحبت کنیم .


 


 

 

 

  ما در نگاه اول منابع و تأمین زندگی شخصی برایمان اهمیت بالایی دارد و با این حرف که در هر فردی کار و هنر و علایقی وجود دارد به‌هیچ‌عنوان مخالف نیستم ، اما بدانیم بسیاری از کارها به دلیل درآمدزایی و نیاز  بازار و جامعه ما سبب شده ما را به آن سمت سوق ‌دهد و این می‌تواند کمی وسوسه‌انگیز باشد.

 

واقعاً می‌خواهیم بدانیم بازار کار تری دی مکس چگونه است

 تری دی مکس نرم‌افزار سه‌بعدی است که شما می‌توانید در هر بخشی از آن به توانایی لازم جهت کار در شرکت‌های مختلف مدل‌سازی طراحی نورپردازی و رندر پویانمایی  3DMAX طراحی صنعتی طراحی غرفه طراحی طلا و جواهر جلوه‌های ویژه سینمایی تیزرهای تبلیغاتی و حتی تیزرهایی عروسی و یا ویدیو کلیپ‌های موسیقی .طراحی کفش و کیف و  طراحی لباس حتی و علوم پزشکی موارد آموزشی استفاده کنیم و تری دی مکس و درامد از این حرفه هیچ محدودیتی برای شما نخواهد داشت.   و زمانی که صحبت از درآمدزایی با تری دی مکس می‌شود می‌توان به تمام جنبه‌های کاربردی و درآمدزایی آن فکر کرد نه‌تنها به طراحی نمای ساختمان . در بسیاری از کشورهای دنیا از تری دی مکس  در مواردی که ذکر شد استفاده می‌شود  شرکت‌ها به‌راحتی دست‌به‌کار شده و بازار کار را برای خودشان فراهم می‌کنند .

 

چگونه در منزل با تری دی مکس کسب درآمد کنم

 

 

  حالا که صحبت از علاقه در مورد کار شد مثال را این‌گونه مطرح کنیم


 

 


 

 سه دوست قدیمی را در نظر بگیرید که هر سه آن‌ها قصد دارند یک کار مشابه را شروع کنند اما هرکدام از آن‌ها قصد دارند این کار را به‌صورت جداگانه شروع کرده و با توجه به تخصص و تجربه از بازاریابی این کار را به نتیجه برسانند .

 

 نفر اول پس از شروع کار هرروز بین اطرافیان و دوستان آشنایان خودش شروع به تبلیغ کرده و همچنین سعی می‌کند با  برقراری ارتباط با دیگران در جذب مشتری اقدام کند  اما هیچ اطلاعات و تخصصی  از این کار ندارد

 

 نفر دوم مغازه خود را در هنگام شروع کمی طراحی  کرده و رنگ و لعابی به محیط کار و ظاهر خودش داده و  در کار هم تا حدودی تخصص کسب کرده و اما خدمات خوب ارائه نمی‌دهد و اطلاعات به‌روز ندارد .اما تبلیغ می‌کند و سعی دارد که با زیباسازی فضای مغازه و ظاهر  خوب در جذب مشتری اقدام کند .

 

 نفر سوم طراحی و دیزاین برای دفتر و محل کار انجام نداده و با اشخاص کمتری در ارتباط است  اما واقعاً به کار خود علاقه دارد و همیشه در محل کار خود مشغول پیدا کردن راه‌حل‌های جدید برای طراحی و ارائه خدمات به مشتری است  و سعی در یادگیری و به‌روز کردن اطلاعات خود و حل مشکلات مردم دارد . و حتی درآمدهای اولیه خود را صرف یادگیری کرده است .

 حالا  سؤال را از خودمان بپرسیم که این سه شخص یک کار را شروع کرده‌اند در طولانی‌مدت کدام‌یک از آن‌ها می‌تواند عملکرد بهتر و درآمدزایی بهتری داشته باشد و اگر شما جای آن‌ها باشید کدام مسیر را شروع می‌کنید .

 

شاید بگوییم در کوتاه‌مدت مورد اول باید بهتر باشد و خیلی زود هزینه بازمی‌گردد قطعاً در طولانی‌مدت نیاز به شناخت و زمان دارد و اطلاعاتی ندارد درحالی‌که نفر دوم هم‌مکان شکیل‌تری ایجاد کرده و مشتری‌ها را جذب می‌کند اما در انتخاب و خدمات بعدی به مشتری ضعف دارد  . 
 


 

 

 

نفر سوم که اطلاعات خودش را بالابرده و اثبات کرده  در این حوزه می‌تواند بهترین باشد . و یک مکان کوچک هم برای او کافی است . نمونه . ساندویچ فری کثیف تهران که یکی از پرفروش‌ترین‌ها هست .

 

برای یک تری دی کار یا تری دی مکس کار هم درآمدزایی شرایط مختلف خواهد داشت به خیلی از عوامل بستگی دارد . اینکه فقط یک کلمه تریدی را به دوش بکشید به‌هیچ‌عنوان برای شما درآمد  قابل‌قبول نخواهد داشت .

 

وقتی مردم هنر و توانایی شما  و همین‌طور علاقه و پشتکار شمارا ببینند دیگر مهم نیست شما در کدام ساختمان ویا طبقه چندم یک ساختمان کار می‌کنید و یا در حیاط خانه مادربزرگ یا در زیرزمین و یا یک دفتر مهندسی  پس برای اینکه کار را به شما بسپارند و خیالشان راحت شود حتماً به سراغ شما خواهند آمد . مردم در حال حاضر اول می‌خواهند شمارا پیدا کنند و شما باید بگویید من هستم  (تبلیغات) و در قدم بعد بی‌وقفه برای یادگیری و نشان دادن توانایی تلاش کنید . مردم می‌خواهند مشکلشان حل شود و هرجایی شمارا ملاقات کنند .بازگردیم به بحث اصلی داستان

 

سه سؤال : میخوام بدونم بازار کار تری دی مکس برای معماران چگونه است !

 

 اینجا بیشتر صحبت ما با آن دسته از دوستانی است که این رشته و کار را درزمینهٔ معماری می‌خواهد و دوست دارند که با تری دی مکس  و یا  طراحی نمای ساختمان  .طراحی داخلی. دکوراسیون و نورپردازی را شروع کنند و کارهای قوی انجام دهند و به‌عنوان یک رزومه خوب  از عملکرد کار با نرم‌افزار معماری و انیمیشن مانند تری دی مکس بتوانند با شرکت‌های معماری کار کنند یا در منزل خودشان به صورت فریلنسری به درآمد خوب برسند و این سؤال رادارند ، از این راه ماهیانه چقدر پول دریافت می‌کنند . 
 


 

 

 

 اما واقعاً می‌خواهیم بدانیم درآمد یک تری دی مکس کار در بازار معماری و ساخت ساز چقدر است

 

کسب درآمد با تری دی مکس

 خوشبختانه یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد را انتخاب کرده‌اید به جرات می‌توانیم بگوییم که بازار کار تری دی مکس و طراحی  برای آقا و خانم‌های مهندس معمار یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد در بازار جهان محسوب می‌شود بسیاری از شرکت‌ها و طراحان به دنبال افراد جهت ارائه طراحی مدل‌سازی رندر می‌باشند و پروژه‌های دکوراسیون داخلی نما و غیره را انجام می‌دهند ، اما مقدار مبلغی که شما می‌توانید از این رشته به دست آورید می‌تواند کاملاً متغیر بوده و کاملاً به یادگیری و میزان قدرت شما در این رشته و شرکتی که با آن کار می‌کنید بستگی دارد.

 

اما یک نگاه عمیق‌تر به این موضوع می‌تواند ذهن شمارا بیشتر به چالش بکشد . که هدف شما از کار کردن در حوزه معماری چیست . آیا فقط یک تری دی کار و یا یک معمار که آشنا به نرم‌افزارهای طراحی است . شما قبل از اینکه بخواهید تری دی و رندر خوب داشته باشید باید یک معمار خوب باشید .

 

بازار کارمعماری خانم ها چگونه است . اما آقایان معمار چگونه به درآمد می رسند

 

رندر های اولیه من فقط خنده دار بود تا اینکه ..

 

معمار بودن سخت نیست . فقط کمی از دنیای انسان‌های معمولی باید فاصله بگیرید و محیط اطراف خود را طور دیگر ببینید . باید ثابت کنید که می‌توانید یک طراحی زیبا و یک‌خانه زیبا یا هتل و فروشگاه و هر چیزی را به بهترین شکل ارائه دهید . اگر شخصی از راه تری دی و دنیای طراحی می‌تواند به‌راحتی درآمد داشته باشد ،

 

نکته اینجاست که او در مرحله اول یک معمار حرفه‌ای است . و برای معمار بودن شما نیاز به مدرک و تحصیلات دانشگاهی ندارید . روحیات شما و دید شما به محیط و دنیای اطراف می‌تواند گویای این مطلب باشد . اما برای اینکه بدانید شما علاوه بر طراحی و معماری و اینکه چطور می‌توانید یک پروژه را به جلو حرکت دهید . چطور می‌تواند از دنیای سی جی هم به یک درآمدزایی عالی برسید و با جمع‌بندی این درآمدها متوجه خواهید شد که قدم به چه دنیای پرسودی گذاشته‌اید . اما قبل از آن ...

 

 

 چند دلیل که می‌تواند در مقدار درآمد شما از طراحی و کار با تری دی مکس در یک پروژه از کمترین مقدار یا به‌طور مثال از 10میلیون  تا 400 میلیون تومان در ماه  فقط در دنیای سی جی تغییر دهد به چند عامل بستگی دارد  .

 

اینکه چطور آموزش ببینید و به چه نکاتی موقع طراحی دقت کنید که بقیه آن کار را انجام نمیدهند . پروژه های معماری باید چطور طراحی شود . کنترل هزینه ها و نکات اجرایی را چطور باید در کار و پروژه های خودمان رعایت کنیم . اینها نکاتی هست که به صورت کامل و بسیار ساده داخل پکیج جادوگر تری دی مکس توضیح داد ه ایم . 

متایفانه بسیاری از افراد با تهیه آموزش های متفرقه بعد از چند ماه متوجه شده اند که فقط با چند دستور و ابزار در تری دی مکس آشنا شده اند که به در کارشان نمیخورد . 

اما ما در این پکیج جادوگر تری دی مکس ریز به ریز و بهصورت کامل پروژه محور و مخصوص درآمد زایی در بازار کار و آموزش های کسب مهارت درآمد های دلاری ، تمام هنر جویان خودمان را بعد از پایان این دوره ها وارد بازار کار میکنیم و از طرف شرکت مدرک و گواهینامه هم به آنها ارائه میشود .  

·        شما هم میتوانید داخل یک دفتر معماری کار کنید و یا خودتان در منزل پشت سیستم مشغول به کار و درآمد زایی شوید 

·         روش برقراری ارتباط شما با یک مشتری را یاد بگیرید که درپکیج های تری دی خانی ارتباط با مشتری را توضیح داده ایم   و چطور قیمت یک پروژه  را بیان می‌کنید
 

 

·         اینکه خودتان به‌عنوان طراح‌تری دی چقدر برای کار خود ارزش قائل خواهید بود ، یا باقیمت‌های مختلف راضی به انجام کار و پروژه خواهید شد . اینکه خیلی راحت به یک شخص بگویید خیر . با این قیمت کار نمی‌کنم .


متوجه شدید که بسیاری از عوامل می‌تواند در میزان درآمد و قرارداد شما تأثیرگذار باشد .می‌توانید این کار را خودتان شروع کنید و یا برای یک شرکت معماری کار انجام دهید و قراردادهای بزرگ ببندند یا با یک حقوق ناچیز در ماه در یک دفتر معماری کارکنید . 
 


 


 

 


 

 

 

شرط ورود به دفتر طراحی معماری با تری دی مکس

 به این معنا نیست که شما بعد از یادگیری تری دی مکس در اولین قدم در  دفتر معماری مشغول به کار می‌شوید ، در این بازار رقابت شرکت‌ها از شما طراحی و رزومه کار را درخواست خواهند کرد. اینجاست که کیفیت مدل‌سازی کیفیت رندر و نورپردازی طراحی داخلی طراحی نما کلاسیک و اینکه اطلاعات شما از معماری طراحی پلان و مسائل اجرایی چقدر است  .در مقدار درآمد و حقوق شما از یک شرکت معماری نقش خواهد داشت،  نکاتی که کامل داخل پکیج جادوگر تری دی مکس توضیح داده ایم و خیالتان از این جهت راحت خواهد بود 

درآمد یک تری دی مکس کار در بازار ایران

در بازار امروز نمی‌توان درآمد یک تری دی مکس کار را صرفاً فقط یک طراحی و رندر در نظر گرفت. ازآنجایی‌که دامنه  کار با نرم‌افزار تری دی مکس بسیار وسیع هست  بنابراین طراحان حرفه‌ای هم در طراحی دکوراسیون و هم در طراحی قطعات صنعتی حتی در بخش خصوصی آموزش و یا دانشگاه و طراحی لباس و انیمیشن برای شرکت‌های تبلیغاتی مشغول به کار هستند بنابراین هرکدام از این حوزه‌ها و پیچیدگی کار در هر بخش سبب شده  درآمدهای بسیار بالا را برای طراحان  و متخصصین این حوزه به وجود آورد .یعنی شما میتوانید تصمیم بگیرید که در حوزه معماری میخواهید کار کنید و یا در حوزه های دیگر هم اگر علاقه دارید وارد شوید . 

 

تعرفه قیمت طراحی سه بعدی

 

 اگر یک تری دی آرتیست  بتواند کارها را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهد می‌تواند در چند حوزه پروژه‌ دریافت کرده آن‌ها را انجام دهد و درآمد خوبی داشته باشد .اما شرط لزوم  برای انجام یک کار خوب تمرین و پشتکار زیاد  در یادگیری ان و در قدم بعدی معرفی کار خود به دیگران است  با ارائه کارهای قوی قابل انجام است و همچنین تسلط در اجرا . نه‌فقط اطلاعات تئوری معماری .

 

استخدام در یک دفتر معماری چگونه است

در قدم اول با یادگیری نرم‌افزارهای طراحی و انیمیشن بهترین فرصت برای شما ایجاد خواهد شد تا در این بازار پررقابت ، در شروع کار با چند شرکت معماری و عمرانی مشغول به کار شوید . و نحوه کار و برخورد با مشتری را یاد بگیرید  که در این مورد آموزش را در سایت قرار داده‌ایم . 

و همچنین قراردادهایی که انجام می‌گیرد و بین همکاران توانایی نرم‌افزاری خودتان را نشان دهید ، این بهترین تبلیغ و کمترین هزینه برای شما خواهد بود .

 

آیا  بازار کار تری دی مکس  پول ساز است 

شما فقط کافی است در کار خودتان حرفه‌ای شوید بهترین باشید رندرهای عالی بگیرید نورپردازی باکیفیت انجام دهید اطلاعات نرم‌افزاری خود را در حوزه معماری بالا ببرید .  ایده‌ها و خلاقیت خود را در طراحی و معماری به کار بگیرید این روش می‌تواند برگ برنده شما باشد  و هیچ نیازی به جستجوی کار نخواهید داشت . درصد زیادی از طراحی را به سمت خود و دفتر کارتان جذب نمایید و در مدت کوتاه به درآمد خوب برسید  و  حتی پروژه‌ها را به‌صورت ایمیل یا از طریق شبکه‌های مجازی دریافت کرده و فریلنسری کار انجام دهید و پس از انجام آن و قرارداد به کارفرما تحویل دهید بدون نیاز حضوری مبلغ را دریافت کنید.حتی میتوانید پروژه های خارج از کشور بگیریدو آنجا قیمت ها را به دلار اعلام کنید که سود بسیار بالایی خواهد داشت . با توجه به شرایط دلار در کشور شاید بعضی از طراحان درآمد آنها به دو تا سه میلیارد در ماه هم میرسد . 

 برای موفقیت در معماری باید قدم بردارید و یک ذهن پول‌ساز داشته باشد . 
 


 

 

 

برای کسب‌وکار در معماری حتماً مقالات بازاریابی و کسب‌وکار در معماری را از سایت تری دی خانی مطالعه کنید .

 

ما در پکیج جادوگر تری دی مکس به صورت کامل و از پایه تمام اطلاعات لازم را که شما برای طراحی نما و دکوراسیون داخلی و درآمد زایی معماری نیاز دارید توضیح داده ایم . به راحتی شما به زبان ساده میتوانید تمام مفاهیم اصلی و روش های طراحی تری دی را کامل یاد گرفته و به صورت پروژه محور آموزش ببینید . چیزی که امروزه بازار کار نیاز دارد . و به درآمد زایی و حتی درآمد دلاری برسید که داخل این پکیج کامل توضیح داده شده است 

با هزینه بسیار خوب میتوانید اقدام به تهیه این پکیج آموزشی کنید و روی خودتان سرمایه گذاری کنید . و بعد از چند ماه متوجه شروع درآمد های بالا برای خودتان خواهید بود . امروزه بازار کار به این بخش نیاز دارد و با توجه به اینترنت شما میتوانید پروژه های از راه دور یا کار های فریلنسری را حتی از شهر های دیگر دریافت کرده و در منزل خودتان پروژه را انجام دهید و به درآمد زایی برسید .و هر بخش از انجام پروژه به مشکلی خوردید با ما تماس بگیرید ، یکی از نکاتی که پکیج های تری دی خانی را از سایر آموزش ها متمایز میکند پشتیبانی کامل و راهنمایی های ما در تمام مراحل درآمد زایی و انجام کار میباشد تا تمام ترس های هنر جو ها از این کار از بین برود تا بتوانند مستقل کار کنند و درآمد های عالی مانند سایر هنر جوهای ما و مهندسین داشته باشند . اگر علاقه دارید تا وارد این کار شوید همین حالا اقدام به تهیه این پکیج کنید . از بخش محصولان پکیج جادوگر تری دی مکس را انتخاب کرده و با عضویت در سایت اقدام به سفارش این آموزش کنید تا به درآمد زایی عالی برسید . 

 

 آموزش‌های سایت تری دی خانی در اولین قدم همراه شما خواهد بود با آموزش‌های اولیه صفرتا مرحله حرفه‌ای‌تری دی مکس شروع کرده و مدل‌سازی را کامل نمایید سپس وارد مرحله حرفه‌ای نورپردازی و رندر های حرفه‌ای شوید تا بتوانید نورهای روز و  شب را با متریال های مختلف شبیه‌سازی کنید پروژه‌های کوچک را به‌عنوان نمونه کار انجام داده تا رزومه قوی جهت کارهای بعدی برای شما باشد . و در پایان این مقاله یک حرف را همین امروز از زندگی خود حذف کنید . ( من واقعاً وقت نمی‌کنم )

 

 

آیا وقت آن رسیده است که از معماری کسب در آمد کنیم
 

مدرس مجتبی امیرخانی 
 

تری دی خانی    

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Corona-Render-Training-Pack

پک آموزش رندر کرونا

موتور رندر کرونا جهت رندر و نور پردازی بر روی تری دی مکس

Buy-revit-Architecture-Package

خرید پکیج رویت استراکچر

ورود به دنیای حرفه ای مهندسی معماری ، در پکیج جامع رویت revitکه آموزش صفر تاصد این پکیج مخصوص برای ورود به بازار کار معماری میباشد .با پکیج رویت شارپ آموزش صفر تاصد رویت بهترین پکیج رویت پکیج جامع آموزش رویت اگر در یک جمله بخواهیم پکیج revit architecture را برای شما توضیح دهیم .اینگونه بیان میکنیم بدون یادگیری رویت ،معماری شما ناقص خواهد ماند .

Teaching-3D-cabinet-design

آموزش طراحی سه بعدی کابینت

پکیج آموزش کابینت ممبران بهترین نرم افزار های طراحی سه بعدی کابینت کدام است آموزش طراحی کابینت با تری دی مکس را چطور شروع کنم آموزش طراحی کابینت کلاسیک ، کابینت ممبران،کابینت مدرن ، کابینت ام دی اف در پکیج طراحی کابینت تری دی خانی قرار داده است آنالیز طراحی کابینت و طرح های قابل اجرا در نرم افزار های سه بعدی کابینت چگونه کابینت ممبران بسازیم ابتدا باید بدانید پکیج طراحی کابینت را چکونه انتخاب کنید در این پکیج آموزشی کابینت ، به شکل کامل به آموزش دو نرم افزار های طراحی سه بعدی به شکل کاملاً پروژه محور ، همراه متریال نور و رندر و مدل های آماده برای طراحی کابینت آشپزخانه پرداخته شده است شاید این سوال برای شما پیش بیاد که در این پکیج آموزشی طراحی سه بعدی کابینت تری دی خانی چه نرم افزارهایی آموزش داده شده است و ما برای یادگیری طراحی کابینت آشپزخانه در این پکیج چه نرم افزار های سه بعدی را آموزش خواهیم دید امروزه پر کاربرد ترین نرم افزار های سه بعدی برای طراحی کابینت در سبک های مدرن و طراحی ممبران یا کابینت کلاسیک دو نرم افزار قدرتمند 3dmax و نرم افزار سه بعدی اسکچاپ می باشد

نظرات

مرجان
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
واقعاً چقدر میشه درآمد داشت ؟
محمد بخشعلی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
سلام با تری دی مکس چقدر میتونم در ماه درآمد داشته باشم .
تری دی خانی

سلام . این بستگی به سطح توانایی شما و طراحی بستگی داشته باشه . هرچقدر حرفه ای تر باشین میتونین کار بیشتر بگیرین و درآمد رو بالا ببرین 

رضوان صفدری
۱۳۹۹/۰۳/۰۲
سلام من مدرک تحصیلم لیسانس نرم افزار وفوق لیسانس هوش دارم ولی بشدت علاقمندبه یادگیری تری دی مکس وکارای طراحی دکوراسیون هستم ایامیتونم تواین زمینه کارکنم یانه
تری دی خانی

سلام یادگیری تری دی مکس محدودیتی برای هیچ رشته ای نداره

یوسف
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
سلام ممنون بابت مطالب مفیدتون. من رشتم غیر مرتبط بوده و کامپیوتر خوندم. با اینحال میتونم تو این کار موفق باشم یا باید حتما دوره دانشگاهی در رشته معماری رو گذشته بوده باشم؟
تری دی خانی

سلام یوسف جان . اگر واقعاً به این فضاعلاقه داری . شک نکن میتونی موفق باشی . شروع کن . البته دنیای کامپیوتر رو فراموش نکن 

امیرمحمد طربی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سلام وقتتون بخیر یک سوال داشتم ....من کارشناس ارشد حقوق هستم ولی میخواستم کنارش یک منبع درامد کوچیک داشته باشم به نظرتون 3d max خوبه یا کار برنامه دیگ ..ممنون میشم کمکم کنید.
تری دی خانی

سلام . هر برنامه ای که میتونید روی اون وقت بزارید و حرفه ای بشید در بازار معماری میتونه شما رو به سمت درآمد زایی بکشونه

صالح
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم در چه سایت های میشه به عنوان فریلنسر کار کرد ؟
تری دی خانی

سلام در مقالات قبلی توضیح دادیم

صالح
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
سلام و خسته نباشید . میخواستم بدونم فقط طراح بودن و بلد بودن تریدی مکس کافیه یا حتماً باید معماری خوند ؟ به خاطر اینکه من هم اکنون پایه نهم هستم میپرسم .
تری دی خانی

سلام تری دی در کنار  هنر معماری عالی میشه 

وحید اربابی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
در زمینه 3 دی مکس فعالیت می کنم و تمایل به همکاری دارم
تری دی خانی

بسیار عالی نمونه کارهاتون رو ارسال کنید به پشتیبان 

سجاد جلالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
با عرض سلام و وقت بخیر، بنده کارشناسی مهندسی مدیریت اجرایی و ارشد مهندسی نفت دارم و حدود ۶ سال تری دی مکس کار کردم بیشتر در زمینه آبجکت های گیم. چطور میتونم درآمد ایجاد کنم؟ شدیدا نیاز به کمک دارم چون میخوام سیستم جدید ببندم و قدرت هزینه کردن ندارم. باتشکر.
تری دی خانی

سلام وقت بخیر . البته رشته خوبی تحصیل کردین میتونید ادامه بدین . ما اگر در حوزه تری دی علاقه دارید میتونید از آموزش های معماری استفاده کنید و در این حوزه وارد بشید در بازار ایران بهتر جواب میده . 

Ayhan
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
درود وقتتون بخیر،استاد بنده قبلا مجری دکوراسیون داخلی (کناف،کابینت،کاغذ،پارکت و..)بودم ولی متاسفانه تحصیلاتی در این زمینه ندارم ،ب تازگی هم 3d max یاد گرفتم ،سوالم اینه ک آیا باید تحصیلات معماری هم داشته باشم یا اینکه میتونم با این شرایط وارد بازار کار بشم و میانگین درآمد طراحی چقدر هست،ممنون میشم پاسخ بدین❤️
تری دی خانی

سلام . برای هر کار شما نیاز به دانش اولیه دارید . که در آموزش ها ی تری دی خانی به اون پرداخته شده 

محمدصادق
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
سلام خسته نباشید. من رشتم معماریه و به تیریدی مکس مسلط شدم. آموزش طراحی داخلیم تموم کردم و مسلطم اما یه مشکل دارم اونم اینه که سیستمم خییلی گرافیکش پایینه و فقط میتونم تو مکس مدلسازی کنم.رندر دیگه نمیتونم. خاستم بدونم میتونم با این شرایطی که عرض کردم یه درامدی داشته باشم و با پولش سیستم قوی جم کنم
تری دی خانی

سلام وقت بخیر . اگر مدل سازی حرفه ای باشه بله . اما تکنیک های رندر با سیستم ضعیف رو هم در مجموعه اموزش ها قرار دادیم 

یاسر قیاصی
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
سلام و عرض ادب لیسانس تاسیسات حرارتی و برودتی دارم و خودم طراح صنعتی هستم و به نرم افزارهای اتوکد و کتیا تسلط دارم به نظر شما میتونم موفق بشم البته علاقه فراوانی به طراحی دارم
تری دی خانی

سلام . بله بسیار عالی . صد در صد 

محصولات پیشنهادی مرتبط

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

خرید پک آموزش vray

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی