سیستم مناسب برای کار در تری‌دی‌مکس کدام است

سیستم مناسب برای کار در تری‌دی‌مکس کدام است
چکیده این مطلب : انتشار : 2942

بسیاری از کاربران بعد از نصب نرم‌افزار به این فکر می‌کنند که با چه مقدار رم وسی‌پی‌یو یا مقدار سخت‌افزار می‌توانند به یک رندر مناسب برسند یا مدل‌سازی حرفه‌ای را انجام دهند. و یا سیستم حرفه ای برای تری دی مکس چه مشخصاتی باید داشته باشد . مقدار سیستم مناسب برای تری‌دی‌مکس در‌واقع شما برای کار با تری‌دی‌مکس به یک اطلاعات جامع نیاز دارید تا با توجه به مقدار سیستم شما و خواسته‌های خودتان از محیط تری‌دی بتوانید علاوه‌بر مدیریت سیستم خودتان یک رندر حرفه‌ای بگیرید،

سیستم مناسب برای کار در تری‌دی‌مکس کدام است

بسیاری از کاربران بعد از نصب نرم‌افزار به این فکر می‌کنند که با چه مقدار رم وسی‌پی‌یو یا مقدار سخت‌افزار می‌توانند  به یک رندر مناسب برسند یا مدل‌سازی حرفه‌ای را انجام دهند. و یا سیستم حرفه ای برای تری دی مکس چه مشخصاتی باید داشته باشد .

مقدار سیستم مناسب برای تری‌دی‌مکس

در‌واقع شما برای کار با تری‌دی‌مکس به یک اطلاعات جامع نیاز دارید تا با توجه به مقدار سیستم شما و خواسته‌های خودتان از محیط تری‌دی بتوانید علاوه‌بر مدیریت سیستم خودتان یک رندر حرفه‌ای بگیرید،

چقدر سخت‌افزار را باید برای تری‌دی‌مکس تقویت کنیم.

 این‌که شما بخواهید یک نسخه ثابت را برای همه کاربران بپیچید عملاً غیرممکن خواهد بود در این‌جا مقدار سخت‌افزار و بودجه خرید سیستم فقط یک عامل خواهد بود درحالی که ورژن تری‌دی‌مکس و نحوه کار یا مدیریت پروژه توسط یک کاربر موضوعات مهم‌تری خواهد بود.

 حرفه‌ای ها چطور با تری‌دی‌مکس و سیستم خودشان رندر می‌گیرند

 در‌واقع افراد حرفه‌ای فقط به این موضوع که یک سیستم مناسب می‌تواند تمام رویا‌هایشان را به واقعیت تبدیل کند، فکر نمی‌کنند!

آن‌ها در ابتدای کار قوانین مدل‌سازی صحیح و مدیریت یک پروژه تری‌دی را شناخته‌اند، در چه بخش‌هایی نیاز به کپی و پروکسی دارند ، چه بخش‌هایی مدل‌سازی زیاد باعث آسیب زدن به کار آن‌ها خواهد شد ، برای یک رندر حرفه‌ای قوانین صحیح نور و متریال را می‌دانند ، با یک سیستم معمولی هم می‌توانند رندرهای فوق‌العاده تحویل دهند ، قبل از آن‌که وارد هزینه‌های زیاد برای خرید سیستم رندرینگ و تری‌دی‌مکس شوید مقاله را تا پایان ادامه دهید.

سخت‌افزار مناسب برای ورژن‌های جدید تری‌دی‌مکس:

شما برای این‌که بتوانید از تمام توانایی‌های تری‌دی‌مکس به بهترین شکل استفاده کنید نیاز دارید تا با پشتیبانی سخت‌افزار از بخش‌های مختلف آن استفاده کنید ،هدف این نیست که شما فقط از قابلیت های مدل‌سازی و نور متریال استفاده کنید .

 یک کاربر تری‌دی‌مکس می‌تواند از بخش جلوه‌های ویژه، و شبیه سازی‌های فیزیک و انیمیشن در تری‌دی‌مکس بهره‌مند شود اما در این بخش با توجه به سوالات زیاد کاربران و هنرجویان رشته معماری سعی بر این داریم تا مثال‌ها را طبق خواسته‌های آن‌ها مطرح کنیم.

مقدار RAM در تری‌دی‌مکس:

درواقع اگر شما نیاز دارید تا صحنه‌های شلوغ و سنگین طراحی کنید باید مقدار RAM  را بالا انتخاب کنید این‌که چه مقدار درواقع نسخه ثابت ندارد. اگر شما مقدار RAM سیستم خودتان را 8 گیگ انتخاب کنید دلیل بر آن نیست که نمی‌توانید کار کنید .

شما موقع کار و وارد کردن آبجکت متوجه خواهید شد که صحنه‌های شما رفته رفته سنگین‌تر خواهد شد اما برای یک ورژن 2020 تری‌دی مکس مقدار RAM  ، 16 و 32 می‌تواند مناسب باشد و شما به‌راحتی آبجکت‌های اماده از شرکت 3DSKY  - Evermation   را وارد محیط و صحنه‌های خودتان کنید. این نوع آبجکت‌ها را برای دانلود داخل سایت تری‌دی‌خانی برای شما عزیزان قرار داده‌ایم.

مقدار CPU و سرعت رندر در تری‌دی‌مکس:

این بخش مربوط به پردازش و سرعت رندر شما در ویری یا کرونا خواهد بود با توجه به تغییر و نوسانات قیمت بازار سعی کنید برای انتخاب این قطعه وقت بیش‌تری بگذارید و یا از مشاور‌ه‌های تری‌دی‌خانی استفاده کنید،

شما می‌توانید از پردازنده‌های قدیمی‌تر هم درکارهای خودتان استفاده کنید و رندر بگیرید ،اشتباهی که خیلی از کاربران می‌کنند، این است آن‌ها گمان می‌کنند سیستم قوی‌تر یا پردازنده بهتر می‌‌تواند رندرهای یا کیفیت بیش‌تری را ارائه کنید درواقع سیستم‌های قوی‌تر فقط می‌توانند در مدت زمان کم‌تری رندرها را به شما تحویل دهند ، همان رندر با یک سیستم ضعیف‌تر به زمان بیش‌تری نیاز دارد و کیفیت خروجی یکی خواهد بود. یک پردازندهI7800  در کنار یک رم 32 گیگ می‌تواند یک تیم حرفه‌ای را برای شما شکل دهد اما روزانه به قیمت پردازنده‌ها دقت کنید ، حتماً قبل از خرید نوع قطعه را از شرکت تری‌دی‌خانی مشاوره بگیرید درباره انتخاب پردازنده‌های اینتل یا Amd مقالاتی را قبلاً ارائه کرده‌ایم.

انتخاب کارت گرافیک برای تری‌دی‌مکس و معماری

نکاتی که امروزه می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد ،کارت گرافیک سیستم شما خواهد بود با توجه به عملکرد برنامه‌ها امروزه کارت‌های گرافیک نقش بسیار زیادی را در کنترل و پردازش تصاویر در رندرها و انیمیشن‌های شما خواهند داشت مدل‌های ایسوز  1070،1080 با توجه به قیمت بالا می‌تواند لذت یک سیستم حرفه‌ای را برای شما به ارمغان آورد.

استفاده از خنک کننده در سیستم‌های حرفه‌ای و تری‌دی‌مکس

برای کار با تری‌دی‌مکس و رندرهای حرفه‌ای شما از پردازنده‌های گران قیمت استفاده می‌کنید پس به این نکته فکر کنید در مدت زمانی که این سیستم مشغول به عملیات رندر است باید از یک کولر مناسب برخوردار باشد مدل‌های گرین کولر‌های مناسبی را می‌تواند برای شما داشته باشد.

و در نهایت مادربرد و سیستم تری‌دی مکس

بورد اصلی یا مادربورد چگونه می‌تواند برای کار با تری‌دی‌مکس به شما کمک کند زمانی که شما از یک مادربورد حرفه‌ای در کار استفاده می‌کنید می‌توانید علاوه‌بر درگاه‌های نصب گرافیک و رم از بخش‌های دیگری مانند شبکه و اشتراک هارد هم استفاده کنید .

 اگربه چند سیستم حرفه‌ای برای شبکه شدن و رندر فکر می‌کنید که مقالات  مزرعه رندر یا رندر فارم ها در دنیای معماری را مطالعه کنید ، حتماً به انتخاب مادربورد دقت کنید چون می‌تواند در پروژه‌های آینده به شما کمک کند مدل‌های مادربورد در بازار متنوع است و بیش‌تر نوع تراشه‌های آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. پیشنهاد این است که مدل‌های مادربورد و کارت گرافیک را از یک برند انتخاب کنید تا عملکرد بهتری را نسبت به هم نشان دهند.

شما برای کار با تری‌دی مکس و موتورهای رندر و ویری و کرونا می‌توانید از سیستم‌های حرفه‌ای استفاده کنید اما برای خرید سیستم حرفه‌ای هیچ‌گاه بدون مشاوره اقدام نکنید و حتماً جدا از مشاوره‌های فروشنده از گروه‌های حرفه‌ای‌تر و آشنا به نرم‌افزارهای معماری و انیمیشن‌ سازی استفاده کنید.

پشتیبانی فروش سیستم های رندرینگ تری دی خانی

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Buy-revit-Architecture-Package

خرید پکیج رویت استراکچر

ورود به دنیای حرفه ای مهندسی معماری ، در پکیج جامع رویت revitکه آموزش صفر تاصد این پکیج مخصوص برای ورود به بازار کار معماری میباشد .با پکیج رویت شارپ آموزش صفر تاصد رویت بهترین پکیج رویت پکیج جامع آموزش رویت اگر در یک جمله بخواهیم پکیج revit architecture را برای شما توضیح دهیم .اینگونه بیان میکنیم بدون یادگیری رویت ،معماری شما ناقص خواهد ماند .

The-object-is-ready-for-3dmax

آبجکت آماده تری دی مکس

در این بسته آموزشی آبجکت های آماده با موضوعات مختلف برای طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی . برای فضاهای مسکونی . اداری . ورزشی . پارک . ساحل . تجاری . پزشکی . و غیره تولید و جکع آوری شده است

aftereffect-training-package-in-architecture

پکیج آموزش افتر افکت در معماری

چرا به‌عنوان معمار باید افترافکت را یاد بگیریم . در پاسخ . شما به‌عنوان یک طراح و معمار که در ارائه پروژه‌های معماری می‌توانید قدرت گروه خودتان را در طراحی به بهترین شکل نشان دهید . فرقی نمی‌کند که پروژه معماری شما یک کار دانشجویی باشد و یا پروژه اجرایی یا طرحی از مسابقات معماری ،درهرصورت امروز نیاز بازار کار فراتر از انتظارات یک طرح معماری ساده خواهد بود و شاید فقط با یک رندر ساده مانند قبل نتواند پاسخگوی نیاز یک پروژه حرفه‌ای باشد

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

خرید پک آموزش vray

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

پکیج آموزش 3d max در معماری

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی