چرا تو مثل بقیه نمیتونی رندر خوب بگیری

چرا تو مثل بقیه نمیتونی رندر خوب بگیری
چکیده این مطلب : انتشار : 2078

راستی چه زمانی می‌خواهی واقعاً عالی رندر بگیری و پروژه‌هایت را به دیگران نشان دهی خیلی از کاربران این سؤال پیش‌آمده که با همه تلاش و تمرین‌هایی که انجام می‌دهم


چرا تو مثل بقیه نمیتونی رندر خوب بگیری

 راستی چه زمانی می‌خواهی واقعاً  عالی رندر بگیری و پروژه‌هایت را به دیگران نشان دهی

 خیلی از کاربران این سؤال پیش‌آمده که با همه تلاش و تمرین‌هایی که انجام می‌دهم اما هیچ‌گاه نمی‌توانم مانند بعضی افراد حرفه‌ای رندر های زیبا بگیرم مشکل از کجای کارم است و چرا نمیتونم رندر های عالی بگیرم . 

 به‌راستی حرفه‌ای‌ها چه رازی رادارند که تو نمی‌دانی و از آن بی‌خبری



 

کسب درآمد و یک طراحی خوب .

آن‌ها چند سال است که در این کار به کسب درآمد مشغول بوده و پروژه‌های بسیار عالی می‌گیرند اما تو نمی‌توانی شاید کمی باید به خودت فکر کنی به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ای اینکه چقدر از وقت و زمان خود را صرف  کارهای اضافی و یا وقت گذراندن در شبکه‌های اجتماعی تلف‌کرده‌ای. یادگیری نرم‌افزارهای مختلف مانند تری دی مکس لومیون غیره می‌تواند در آینده و درآمدزایی شما انقلاب وسیعی داشته باشد .همیشه دگرگون کردن یک تفکر خیلی سخت و مشکل خواهد بود . اما تو باید انجام دهی . ایده‌ها و تفکرات دیگران روی تو و یا عادت‌های بد گذشته‌ات  باید یک نقطه تمام شود . و باید بتونی از این راه کسب در آمد کنی .

 چه آموزش‌هایی را تاکنون از تری دی و رندر دیده‌اید.

 به این فکر کن که آیا آموزش‌هایی که تاکنون در باره تری دی مکس و رندر تهیه‌کرده‌اید چقدر برای تو سودمند بوده. بله منظورم همان پک‌های آموزشی است یا همان کلاس‌هایی که هزینه کرده‌اید اما نتیجه‌بخش نبوده. آیا واقعاً توانسته‌اید به یک رندر  خوب و یک مدل‌سازی حرفه‌ای دست پیدا کنید.  .در همین لحظه‌ای که تو نمی‌توانی رندر بگیری ، نفر دیگر مشغول فروختن رندر های خودش است و تو همچنان منتظر هستی و بدون درآمد . پس این رقابت خیلی سریع روبه‌جلو حرکت می‌کند .

اگر می‌خواهید یک تحول عظیم را در خود احساس کنید

 آموزش‌های حرفه‌ای‌تری دی مکس را چگونه شروع کنم

 بعضی  از کاربران هنگام شروع کار باتری دی مکس به دنبال آموزش‌های حرفه‌ای می‌گردند. اما جالب اینجاست کسانی در این مسیر موفق خواهند شد که آموزش‌های تری دی مکس یا هر نرم‌افزار دیگری را از پایه و اساس شروع کرده و بدون هیچ عجله و با روش‌های کاملاً اصولی توانستند مدل‌سازی‌های حرفه‌ای ،طراحی نمای کلاسیک و نماهای مدرن حتی دکوراسیون داخلی را به‌صورت حرفه‌ای آموزش‌دیده و در پروژه‌های خودشان استفاده نمایند.


هشت نکته باور نکردنی برای شروع یادگیری تری دی مکس

 

تری دی مکس و درآمدزایی در معماری



 سیر تا پیاز 3dmax یا مرحله صفر تا صد یادگیری تری دی مکس

 قانون کار و طراحی پروژه در این است که شما تمام قوانین و دستورات مربوط به مدل‌سازی در تری دی مکس  را بدانید و به‌راحتی بتوانید یک آشپزخانه طراحی کلاسیک را بدون نیاز به آبجکت های آماده مدل‌سازی کنید و یک میز تلویزیون با یک زیرسیگاری ساده و یا یک مجله نیمه‌باز روی زمین یا پریزهای آشپزخانه که براثر کشیدن دوشاخه از جایش کنده‌شده و سیم‌هایی که به‌طرف بیرون آمده این قدرت تخیل و به تصویر کشیدن در طراحی ونرم افزارهای سه‌بعدی بسیار شیرین و جذاب بوده و می‌تواند کارهای شمارا متفاوت از دیگران نمایش دهد و عزیزانی را دیدم که هنوز ابتدای شروع کار با نرم‌افزارهای مختلف مانند تری دی مکس نمی‌دانند که آموزش‌های مربوط به طراحی را چگونه شروع کنند و بسیاری از آن‌ها مشغول به یادگیری طراحی پارامتریک و انیمیشن‌سازی هست به‌راستی آیا این کار درست است . به کجا چنین شتابان ؟

 پس در مرحله اول نقطه شروع کار خود بدانید در ساده‌ترین دستورات تری دی مکس ویری لومیون و یا هر نرم‌افزار دیگری نتایج بسیار زیبا و خارق‌العاده نهفته که می‌تواند تأثیرات زیادی در کار شما داشته باشد . آموزش های ما در پک تری دی ویزار از مرحله صفر تا مرحله صد تری دی مکس را به طور کامل شرح داده است .


.

 نورپردازی وی ری را چگونه یاد بگیریم

 توضیحاتی که در بخش بالا داده‌ایم وی ری هم مانند تری دی مکس تنها یک نرم‌افزار و پلاگین محسوب می‌شود و این شما هستید که با شناخت صحیح و درک و رفتار نور و متریال می‌توانید بهترین نتیجه و خروجی را از کارتان داشته باشید

هدف مقاله این بوده که شما عزیزان در ابتدای کار و زمانی که قصد تهیه محصولات آموزشی رادارید سابقه و فعالیت‌های آن شرکت را مشاهده کنید.. در قدم اول پشتیبانی یک سایت و گروه مهم‌تر از آموزش خواهد بود. شما زمانی که قصد خرید یک محصول را داشته‌اید ابتدا و خدمات و پشتیبانی آن توجه خواهید کرد ،هر مدرس نرم‌افزار جهت نمایش محصول خود و اثرپذیری بهتر باید کارآموزان خود را در مدت‌زمان مشخص راهنمایی کند. و در همین لحظه بالای سایت تری دی خانی را مشاهده کنید ، در قسمت بالا و سمت چپ سایت یک‌زبانه بانام any desk ظاهر خواهد شد  که با دانلود این نرم‌افزار همکاران ما به‌راحتی قادر خواهند بود به‌صورت ری موت به سیستم شما متصل شده و در انجام تمرین‌ها و پروژه‌های نرم‌افزار و آموزش‌ها شمارا به‌صورت کنترل از راه دور راهنمایی نماید.


آموزش نورپردازی خارجی ویری

 

تنظیم دوربین در تری دی مکس

 

شش نکته درباره رندر که حرفه ای ها به آن توجه می کنند.


 آموزش‌های تری دی مکس و رندر را از کجا شروع کنیم .

داشتن یک نورپردازی ایدئال  و متریال های طبیعی ، یک رندر خوب به یک آموزش خوب بازمی‌گردد .  برای یادگیری نرم‌افزار و انجام پروژه‌های خودتان انواع نورهای روز و  شب و یا تعریف صحیح متریال های طبیعی و تأثیر عوامل روی آن‌ها مانند لکه‌ها کثیفی‌ها. با تهیه آموزش‌های مختلف و همین‌طور آموزش‌های رایگان و خواندن مقالات مختلف می‌توانید مرحله‌به‌مرحله در کارتان قدم برداشته تا بتوانید بهترین نتیجه و خروجی را در کار خود داشته باشید و به‌راحتی از این راه با حرفه‌ای شدن کسب درآمد نمایید . اما در این مسیر صبر داشته باشید و هرگز عجله نکنید . گروه طراحی خانی جهت بهتر شدن نتیجه‌های خروجی بعد از خرید پکیج در روزهای مختلف  با هنرجویان تماس گرفته و از روند آموزش و کلاسهای مجازی آن‌ها باخبر شده و در صورت مشکل آن‌ها را راهنمایی خواهد کرد   . تا هرچه سریع‌تر به بازار رقابت و درآمدزایی برسند.

 

مجتبی امیرخانی معمار و مدرس نرم‌افزارهای معماری در ایران

www.3dkhani.ir

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Buy-Lumion-Education-Package

خرید بسته آموزشی لومیون

در این محصول شما با نحوه انیمیشن سازی در معماری و ایجاد فضاهایی مانند کوه دریا درخت و انسان های در حال حرکت و ترکیب با پروژه های سه بعدی معماری خود در لومیون. میتوانید انیمیشن هایی زیبا تولید نمایید

3d max-training-package-in-architecture

پکیج آموزش 3d max در معماری

در این محصول شما با جادوی مدل سازی داخلی بیرونی و طراحی پارامتریک آشنا شده و همچنین اصول نورپردازی و متریال گذاری تری دی مکس را یاد خواهید گرفت

Buy-revit-Architecture-Package

خرید پکیج رویت استراکچر

ورود به دنیای حرفه ای مهندسی معماری ، در پکیج جامع رویت revitکه آموزش صفر تاصد این پکیج مخصوص برای ورود به بازار کار معماری میباشد .با پکیج رویت شارپ آموزش صفر تاصد رویت بهترین پکیج رویت پکیج جامع آموزش رویت اگر در یک جمله بخواهیم پکیج revit architecture را برای شما توضیح دهیم .اینگونه بیان میکنیم بدون یادگیری رویت ،معماری شما ناقص خواهد ماند .

نظرات

محصولات پیشنهادی مرتبط

خرید پک آموزش vray

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

آموزش کامل پست پروداکشن

آموزش کامل پست پروداکشن

در این محصول شما بعد از رندر و خروجی در مرحله پست پروداکشن قرار میگیرید ، با اصول رنگ بندی در فتوشاپ و نحوه ایجاد درخت و انسان و بکگراند.همچنین ایجاد شیت بندی در معماری آشنا خواهید شد.

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی