درباره گواهینامه ویری بیشتر بدانیم

درباره گواهینامه ویری بیشتر بدانیم
چکیده این مطلب : انتشار : 3477

کلاه‌برداری بزرگ که امروزه در ایران باب شده و در شهرهای مختلف افرادی بانام استاد تمامی وی ری ، استاد بزرگ‌تری دی مکس و تنها دارنده مدرک ویری که نماینده شرکت کی اس گروپ بلغارستان خودشان را معرفی می‌کنند .


گرفتن مدرک وی ری در ایران

 این روزها می‌شنویم استاد بزرگ.استاد تمام ویری .تنها ارائه‌دهنده مدرک وی ری در ایران به‌اندازه‌ای که امروز شرکت‌های ایرانی مدرک ویری صادر می‌کنند دانشگاه‌های اروپا و کی آس گروپ بلغارستان مدرک نمی‌دهند .واقعاً جالب است  

 چرا ؟

 ما این‌قدر استاد و نابغه داریم ؟  یا مکانهای ارائه‌دهنده مدرک؟  و از همه بدتر افراد زودباور ؟ سؤالی که دارم ،معماری را به کدام سمت می‌بریم؟ یا دنیای سی جی و انیمیشن . این فقر سواد و دانش از کجا آمده. بهتر نیست بگوییم از  خودمان شروع می‌شود و به دانشگاه می‌رود.

 

 مدرک وی ری  می‌تواند آینده یک دانشجوی ناامید باشد؟

 

 افرادی که فکر می‌کنند همه‌چیز را ازدست‌داده‌اند و با این مدرک قرار است خیلی چیزها به دست بیاورد. یا در یک دفتر خوب استخدام شوند . و تمام‌مسیرها برای مهاجرت و شغل رؤیایی برایشان آن‌طرف آب‌ها آماده‌شده . هیچ‌کسی واقعیت را برایشان بازگو نخواهد کرد  . شاید منافع بسیاری در ارائه همین مدرک‌های بی‌حساب‌وکتاب و پولی باشد .

 

مدرک ویری یک سیاه بازی بزرگ

 کلاه‌برداری بزرگ که امروزه در ایران باب شده و در شهرهای مختلف افرادی بانام استاد تمامی وی ری ، استاد بزرگ‌تری دی مکس و تنها دارنده مدرک ویری که  نماینده شرکت کی اس گروپ  بلغارستان خودشان را معرفی می‌کنند . و هدفشان جر اخاذی چیز دیگری نخواهد بود .اما این‌طور بگوییم.

دانشجویی که هنوز با محیط تری دی مکس آشنایی ندارد اما اسم مدرک ویری را شنیده و با تبلیغ‌های نابِ جا گمان می‌کند اگر این مدرک را بگیرد بدون اطلاع از نرم‌افزار مربوطه در هرجایی مشغول به کار خواهد شد

دوست من برای کار شما به هیچ مدرک ارائه‌دهنده از سازمانی ندارید.   از خودمان این سؤال را بپرسیم اگر شخصی به تو  پیشنهاد دهد که می‌خواهد وارد  شرکت شما شود و کار کند .فقط بگوید که من یک مدرک دانشگاهی دارم و هیچ اطلاعاتی از کاری که باید ندارم،  آیا ازنظر شما مورد تائید است . یا اول به توانایی‌های شخص فکر می‌کنید .

 

متاسفانه در ایران مدرک گرایی امری مهم تلقی میشود . مدرک های دانشگاهی .مدرک شرکت های معماری . مدرک ویری . مدرک فنی و حرفه ای . اما تعداد کمی حاظر می شوند به جای مدرک واقعا کار یاد بگیرند . و همیشه همین افراد جذب بازار کار خواهند شد .

 

خواسته ها شرکت های معماری از نیروی تازه کار چیست ؟

در شرکت‌های طراحی و معماری اگر شما نیاز به کار داشته باشید مدرک دانشگاهی از شما نمی خواهند همان روز اول و در شروع قرارداد ابتدا درباره کار شما و توانایی‌های شما صحبت می‌شود. و یا رشته تحصیلی شما . اگر دیپلم هم نداشته باشی  اما در کاری که باید انجام دهی تسلط کامل داشته باشی .وخودت را ثابت کنی بدونِ شک در بسیار از شرکت‌ها پذیرفته خواهی شد .و دکتری معماری داشته باشید و در یک پلان ساده دست‌وپا بزنید مطمئن باش ماه آینده خودتان  استعفا را در آن دفتر خواهید نوشت  .



  



چقدر تمایل داری با رشته معماری یک زندگی رویایی بسازی


ارائه مدرک vray از کشور بلغارستان

 شرکت ارائه‌دهنده مدرک vray کی آس گروپ در کشور بلغارستان از خودش هم نپرسیده بود که در کشوری مانند ایران سطح فرهنگ و دانش در مورد کسب‌وکار به چه صورت خواهد بود. برخی افراد اولین گام شروع به سودجویی و اخاذی از دیگران خواهند کرد. اما با  این حرف‌ها کاری نداریم . خودتان یک‌بار وارد سایت شرکت سازنده شوید و شرایط مدرک گرفتن را جویا شوید . متوجه خواهید شد که در اولین قدم با پرداخت یک هزینه مدرک ویری و حتی نمایندگی و استادی برایتان صادر خواهد شد.

حتی شرکت سازنده متوجه شده این روش بهترین راه برای درآمدزایی خواهد بود و حتی به نسخه کرک شده ویری در سیستم شما هم کاری ندارد و خم به ابرو نخواهد آورد .

 

 اگر قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی را داشته باشید ، و همچنین قصد همکاری با یک شرکت معماری ، نیاز به معرفی از دانشگاه‌های معتبر بوده و شرکت‌های خصوصی که دروس معماری را به‌صورت عملی و تئوری برگزار می‌کنند،که ازنظر بسیاری شرکت‌های معماری دارای اعتبار بالایی هستند . و به‌هیچ‌عنوان برای مدرک ویری شما ارزشی قائل نخواهند بود.  

اگر قصد مهاجرت دارید پول و سرمایه خودتان را برای همان لحظه و در کشور موردنظر در موسسه‌های مورد تائید آماده کنید . قوانین کشورها با یکدیگر تفاوت دارد و قرار نیست یک مدرک در تمام دنیا پذیرفته شود .  چون این مدرک فقط برای اعتبار شما مانند یک مدرک   ICDLبوده و فقط یک امتیاز معمولی محسوب می‌شود . نه برای بالا بردن امتیاز و خروج از کشور .

 

برخی  شرکت‌ها جهت گرفتن کارآموز و دریافت مبلغ بانام‌های استاد بزرگ ، و تنها ارائه‌دهنده مدرک خود را معرفی می‌کنند . و بانام صادرکننده مدرک بین‌المللی و نماینده کی آس گروپ در ایران .

 

گرفتن مدرک بین المللی ویری در ایران

 

شاید بپرسید مدرک بین‌المللی است و اعتبار دارد . دوست من شما اگر از کشور افغانستان هم مدرک بگیرید ،در یک دفتر طراحی به‌عنوان یک مدرک بین‌المللی محسوب خواهد شد و این فقط یک سیاه‌بازی بزرگ است. مدارک بین‌المللی بسته به شرکت‌های معتبر دنیا و نیازهای بازار آن کشور رتبه‌بندی خواهد شد . و اگر با یک رندر ویری قصد سفر کردی ، فقط به این فکر کن در آن کشور به‌اندازه کافی سی جی کار حرفه‌ای و معمار برتر  حتماً وجود دارد . 

(یاد یک مثال افتادم که میگِ تو اگر بیل‌زنی به شین باغچه خودتو بیل بزن )

 و این بزرگ‌ترین دروغ برای آن افراد جوان خواهدبود که به‌تازگی وارد این حوزه می‌شوند و گمان می‌کنند  در مرحله اول باید یک مدرک از این کار را برای خودشان آماده کنند دوستان عزیزم باهوش باشید تحقیق کنید اجازه ندهید افرادی باسوادکم شمارا بازی دهند. 


 بسیاری افراد با تشکیل گروه‌های تلگرامی و شلوغ کردن و دروغ‌های بیجا باعث اخاذی از شما و خانواده شما خواهند شد و همیشه خودشان را برای شما استاد و خیلی مهربان معرفی می‌کنند

 

به خودتان بیایید و کمی به این کار فکر کنید شما به هیچ مدرک بین‌المللی برای کار نیاز ندارید و اگر قصد مهاجرت به کشورهای دیگر رادارید به‌راحتی می‌توانید بدون داشتن مدرک‌های بین‌المللی این کار را انجام دهید . فقط درست کردن رزومه کاری را در دستور کار قرار دهید

 رزومه کاری معماری

  

 چگونه برای خودمان رزومه کاری جمع کنیم

 شما می‌توانید جهت ارائه پروژه‌های تری دی مکس و ویری خود به شرکت‌های معماری رزومه برای خودتان ایجاد کنید ،انجام نمونه کارهای قوی از پروژه‌های داخلی طراحی نما و محوطه‌سازی می‌تواند به شما کمک کند و بخش به بخش را با آموزش‌های اصولی و حرفه‌ای ادامه دهید تا در مدل‌سازی به توانایی و تسلط کامل برسید. و اگر نمی‌توانید ، همین حالا شروع به یادگیری کنید و آموزش‌های حرفه‌ای و اصولی از مدل‌سازی نور و رندر را ادامه دهید




 کدام شرکت مدرک رسمی ویری ارائه می‌دهد.

 

ازآنجاکه تعدادی ازدانشجویان عزیز تحت تأثیر تبلیغات و حرف‌های دیگران قرارگرفته‌اند ، ازاین‌جهت همیشه دنبال مدرک خواهند بود ،مدرکی که فقط خودتان دارید تا قاب کنید به گوشه‌ای از دیوار بچسبانید بدون رزومه کاری شمارا نخواهند پذیرفت ،پس تمرین کنید نمونه کار و رزومه قوی برای خودتان درست کنید طراحی کنید حتی کارهای کوچک و نمونه کارهای هنری را نشان دهید شما می‌توانید با نرم‌افزارهای مختلف کارکنید و با استفاده از موتور رندر وی ری به طرح‌ها و رندر های خود بدهید. 

به جای مدرک به دنیای معماری و طراحی نگاه کنید

شما باید تری دی و دنیای واقعی و عشق و علاقه خود را بشناسید . حس و حالتان از معماری و طراحی کاری که حالتان را خوب می‌کند . اولین قدم باید شما عاشق نرم‌افزاری شوید که با آن کار می‌کنید . همه بخش‌های آن  را یاد بگیرید بسیاری از تمرین‌های رایگان را که ما در سایت تری دی خانی قرار داده‌ایم را به‌صورت پولی به شما ارائه می‌دهد تفاوت آموزش‌ها را ببینید و ببینید کدام‌ یک می‌تواند در آینده برایشما  درآمدزایی داشته باشد.

هدف گروه تری دی خانی آگاهی هنرجویان در این بازار میباشد. میتوانید بسیاری از آموزش های پولی را به صورت رایگان در سایت تری دی خانی مشاهده کنید . و یا در بخش اعضا ویژه سایت عضوشوید 



برای خودتان نمونه کارهای قوی درست کنید نه مدرک


شش نکته درباره رندر که حرفه ای ها به آن توجه می کنند.

   تنظیمات رندر ویری در تری دی مکس

چگونه در منزل با تری دی مکس کسب درآمد کنم



 و سوا لاتی که هنگام ورود شما به یک دفتر طراحی پرسیده می‌شود .

اگر معمار هستید در کدام پروژه مشغول بوده‌اید ، پروژه چه پارامترهایی داشته و چه‌کارهایی را در آن انجام داده‌اید چه سمتی داشته‌اید ،  توضیح مختصر درباره روند  پروژه به چه صورت بوده و با چه گروه‌هایی کارکرده‌اید و یا اگر برای اولین بار است در چه نرم‌افزارهایی توانایی کار کردن رادارید . و نمونه کارهایتان را در یک لپ‌تاپ به آن شرکت نشان دهید .کسی از شما مدرک درخواست نمی‌کند . اگر باشد در مراحل بعدی قرار می‌گیرد .اگر قرار است شمارا انتخاب کنند ، شاید آقای مسئول شرکت حتی اسم نرم‌افزارها را نشنیده باشد و یا اطلاعات کمی از آن‌ها داشته باشد این شما هستید که توانایی خودتان و کارهایی که انجام داده‌اید را برایشان ارائه خواهید کرد . با ارامش کامل به سؤالات آن‌ها پاسخ دهید . و همیشه حقیقت را بگویید .

 

 

هفت خواسته کارفرما از یک مهندس معمار

 

 گروه طراحی تری دی خانی .

 

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

Buy-revit-Architecture-Package

خرید پکیج رویت استراکچر

ورود به دنیای حرفه ای مهندسی معماری ، در پکیج جامع رویت revitکه آموزش صفر تاصد این پکیج مخصوص برای ورود به بازار کار معماری میباشد .با پکیج رویت شارپ آموزش صفر تاصد رویت بهترین پکیج رویت پکیج جامع آموزش رویت اگر در یک جمله بخواهیم پکیج revit architecture را برای شما توضیح دهیم .اینگونه بیان میکنیم بدون یادگیری رویت ،معماری شما ناقص خواهد ماند .

Sketchup-training-package

پکیج آموزش اسکچاپ

آموزش کاربردی و فارسی مدل سازی صفر تاصد و رندر ، طراحی نما در اسکچاپ، طراحی آشپزخانه در اسکچاپ .آموزش جامع و کاربردی به صورت پروژه محور.برای رشته های معماری ، اسپید اسکچاپ

learning-post-production

آموزش کامل پست پروداکشن

در این محصول شما بعد از رندر و خروجی در مرحله پست پروداکشن قرار میگیرید ، با اصول رنگ بندی در فتوشاپ و نحوه ایجاد درخت و انسان و بکگراند.همچنین ایجاد شیت بندی در معماری آشنا خواهید شد.

نظرات

مهران شلفی
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
واقعاً همینطوره . ممنون
شیلا احمدی
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
سلام و ارز ادب واقعا عالی بود مقاله شما و واقعا به جا و زیبا بود به دور از خصومت شخصی دارم اینو میگم 10 سال هست فارغ التحصیل شدم هنوز هیچ مدرکی از دانشگاه معتبری که درس خوندم نرفتم بگیرم ، اما با این وجود در شرایط کاری بسیار عالی بادرامد خوب هستم .مدرک داشته باشی ولی بی سواد باشی مفت هم نمی ارزه .سپاس از شما
تری دی خانی

سلام . بسیار عالی . سپاس از شما

محصولات پیشنهادی مرتبط

آموزش کامل پست پروداکشن

آموزش کامل پست پروداکشن

در این محصول شما بعد از رندر و خروجی در مرحله پست پروداکشن قرار میگیرید ، با اصول رنگ بندی در فتوشاپ و نحوه ایجاد درخت و انسان و بکگراند.همچنین ایجاد شیت بندی در معماری آشنا خواهید شد.

خرید پک آموزش vray

خرید پک آموزش vray

در این محصول شما با تخصصی ترین اصول نور پردازی و متریال vray آشنا شده و با تکنیک های این پک آموزشی میتوانید رندر هایی بسیار حرفه ای و بی نظیر ایجاد نمایید

تلفن تماس واتس آپ اینستاگرام تری دی خانی